sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

לוח מספר : 41 תיאור הממצאים העיקריים ................................................................................... 86 לוח מספר : 42 מדדי מרכז ופיזור של זהותם המקצועית של המדריכים ........................................... 102 לוח מספר : 43 מבחן t לבדיקת ההבדלים בין מדריכים למורים בזהות המקצועית ............................. 103 לוח מספר : 44 ממוצעים וסטיות תקן לגבי אי מימוש עצמי שנמצאה מובהקת סטטיסטית 118 ................. לוח מספר : 45 ממוצעים וסטיות תקן של שלוש קבוצות ותק לגבי מרכבי הזהות המקצועית שנמצאו מובהקים סטטיסטית .................................. 120 לוח מספר : 46 תוצאות ניתוחי post hoc לבדיקת מקור ההבדלים בין שלוש קבוצות הוותק לגבי מרכיבי הזהות המקצועית 120 .......................................................................... לוח מספר : 47 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים באופק חדש 121 ................................................ לוח מספר : 48 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון התשישות הנפשית על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים באופק חדש 121 ................................................ לוח מספר : 49 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים באופק חדש 121 ................................................ לוח מספר : 50 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון דה - פרסונליזציה על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים שאינם באופק חדש ...................................... 122 לוח מספר : 51 תיאור כללי של תוצאות הרגרסיות לניבוי שחיקה על פי זהות מקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית האופק החדש ובקרב מורים שאינם משתתפים בה 122 .................... לוח מספר : 52 ניתוח ANCOVA לבדיקת הבדלים בזהות מקצועית בין מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה ובין מורים שאינם משתתפים בתכנית 131 .... לוח מספר : 53 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 132 לוח מספר : 54 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים שלא משתתפים בתכנית עוז לתמורה 133 .............. לוח מספר : 55 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 133 לוח מספר : 57 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 134 לוח מספר : 58 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 134 לוח מספר : 59 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון אי מימוש עצמי על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 134 לוח מספר : 60 תוצאות רגרסיה בצעדים עבור ציון השחיקה הכולל על פי גורמי הזהות המקצועית בקרב מורים המשתתפים בתכנית עוז לתמורה .................... 135 לוח מספר : 61 תיאור כללי של תוצאות הרגרסיות לניבוי שחיקה על פי זהות מקצועית בקרב מורים המשתתפים בעוז לתמורה ומורים שאינם משתתפים בתכנית 135 ................ לוח מספר : 62 ממוצעים , סטיות תקן ומבחן t לבחינת ההבדלים בין מורים בבתי ספר ניסויים ולא ניסויים 148 ...........................................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help