sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים מבוא 13 ........................................................................................................................ זהות מקצועית של מורים : המושג ומדידתו .................................................................... 19 זהות מקצועית .................................................................................................................. 20 חשיבות המחקר על זהות מקצועית של מורים .......................................................................... 20 מהי זהות מקצועית של מורים ? 21 ............................................................................................ הגישה הפרשנית וגישת הרכיבים בזהות המקצועית של מורים .................................................... 22 נרטיב מקצועי וזהות מקצועית 24 ............................................................................................. שלבים בגיבוש הזהות המקצועית של המורה ........................................................................... 24 פיתוח הפריטים ................................................................................................................. 26 שיטה .................................................................................................................................. 27 תוצאות ............................................................................................................................... 27 ניתוח גורמים מגשש ( 27 ............................................................................................... ( EFA ניתוח גורמים מאשש ( 29 .............................................................................................. ( CFA דיון .................................................................................................................................... 30 זהות מקצועית ושחיקה בקרב מורים 37 ............................................................................. תופעת השחיקה .................................................................................................................... 37 שחיקת מורים ....................................................................................................................... 39 הגורמים לשחיקת מורים ......................................................................................................... 39 גישות משלבות ..................................................................................................................... 41 התמודדות עם שחיקה 42 ............................................................................................................ זהות מקצועית ושחיקה בקרב גננות , מורות בבית הספר היסודי והעל - יסודי בישראל 47 ........... שיטה .................................................................................................................................. 48 תוצאות ............................................................................................................................... 48 השוואה בין הקבוצות ......................................................................................................... 48 הקשר בין שחיקה לזהות מקצועית ............................................................................................ 51 ציון השחיקה הכולל ........................................................................................................... 51 תשישות נפשית 52 ................................................................................................................ אי מימוש עצמי ................................................................................................................. 53 דה - פרסונליזציה 54 ............................................................................................................... דיון 56 ................................................................................................................................... זהות מקצועית ושחיקה בקרב מחנכות כיתה ומורות מקצועיות בבתי ספר יסודיים 63 ............... מחנכי כיתה 63 ......................................................................................................................... שיטה .................................................................................................................................. 65 תוצאות ............................................................................................................................... 65 השוואה בין הקבוצות ......................................................................................................... 65 הקשר בין הזהות המקצועית לשחיקה בקרב המחנכות ובקרב המורות המקצועיות ........................... 67 אי מימוש עצמי ................................................................................................................. 68 דה - פרסונליזציה 69 ............................................................................................................... ציון השחיקה הכולל ........................................................................................................... 70 דיון 71 ................................................................................................................................... הבדלים בין הקבוצות בזהות המקצועית ובשחיקה 71 ....................................................................

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help