sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

העדיפויות . לא בכדי אומרת יועצת התקשורת האמריקאית רבקה אפסטיין , כי " ניהול קשרים עם לקוחות ותחזוקתם הם ללא ספק אחד החלקים המאתגרים יותר של היומיום של איש יחסי הציבור " . ארגונים ( וגם פוליטיקאים בודדים ) מעסיקים אחד משני סוגים של אנשי יחסי ציבור : כאלה שהם שכירים ונמנים עם עובדי הארגון , ויחצנים חיצוניים שהארגון שוכר את שירותיהם לפרקי זמן מסוימים או למשימות מיוחדות . שניהם ממלאים בדרך כלל תפקידים דומים שעיקרם הענקת שירותי יחסי ציבור לארגון . מטבע הדברים , מערכת היחסים בין הלקוח לעובד פנימי בארגון אינה זהה לזו שהוא מקיים עם יחצן חיצוני , כזה המספק את שירותיו לכמה לקוחות . להלן 43 טיפים המתאימים לשני הסוגים של אנשי יחסי הציבור , ו 8 - טיפים נוספים המתאימים רק לאנשי יחסי ציבור שהם חיצוניים לארגון . א . טיפים המתאימים לכל סוגי אנשי יחסי הציבור : . 1 שאלה ראשונה : במה בעצם הלקוח מעוניין ? האם הלקוח מעוניין בתוכנית כוללת של יחסי ציבור לטווח הארוך ? האם הוא צריך או מבקש להתמודד עם משבר תקשורתי מיידי ? האם הוא זקוק לסיוע בפעולה נקודתית שהמערך הרגיל של יחסי הציבור שלו אינו נותן לה מענה ? התשובה על שאלות אלה תכתיב את סוג התוכנית והפעילות שעל היחצן להכין , כאשר לכל אחד מן המקרים יש מענה אחר . יועץ תקשורת , דן פתיר , עם " לקוח " : ראש הממשלה , יצחק רבין ( צילום : יעקב סער , לע " מ )

משכל (ידעות  ספרים)


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help