sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

שמתאמץ לשחות עם ראשי מעל המים , אני מנסה להבין מי הם אלה שסביבי , בני האדם , אלה שאחראים עלי ( הורים , מורים , וכל מי שמצא לנכון ... ) , בני אנוש בני גילי , בני כיתתי , חב רַ י למשחקים , מי הם , מי אני בהקשר שלהם , ולאט לאט אני מצליח להבין שהעניין הזה מורכב , וכמעט תמיד אני לומד משהו חדש , מנהג חדש , התנהלות חדשה , אפילו שיפוט מסוג חדש שלא חשבתי עליו , כמו " אני אוהב להתרחץ במים קרים " , עובדה שלא חשבתי עליה עד גיל עשר לפחות . לעתים מבצבץ הרצון לברר מהו המקור שיוצר אירועים גדולים אלה , שמשנים את צבעי המים , משנים צורות ואופני קיום של היצור האנושי , ובמילים אחרות , מנסה לנתח את המקור למהפכות בנקודות הזמן הקריטיות שבהן נוצרו אותם שינויים או אירועים מכוננים . אולם גם תהליך זה לקח שנים עד שהבנתי מה אני אמור לשאול , ועוד לא מעט שנים להבין : " את מי לשאול ? " והתשובה הלא - ברורה בסוף מסע ארוך מאוד של התעמקות בפילוסופיה , בהגות מסוג זה ואחר , במדעי החברה , במדעי הטבע , בפיזיקה ובפסיכולוגיה , הוא שאחד המקורות החשובים הנו : " לשאול את עצמי " . נגיעות מהותיות כמעט בכל אחד ממרחבי הידע שהוזכרו לעיל , יוצרות רשת תמיכה בהנמקה לתפיסה המוצגת .

משכל (ידעות  ספרים)


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help