sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

בסיפור החיים האישי שלי . מדי שנה , עם בוא החופש הגדול , החלטתי שכעת אתחיל לכתוב , אבל הדבר לא יצא לפועל . לא הייתי בטוחה שאדע לכתוב ספר , הרי איני סופרת ! לא הייתי בטוחה שהסיפורים שלי יעניינו איזשהו קהל ... ומי אני שאספר את סיפור חיי ? באותה תקופה קיבלתי מחברה כמתנה את הספר " הזכות לכתוב" שכתבה ג ' וליה קמרון , ובו מצאתי מענה להרהורי : " רובנו מנסים לעשות את זה ' נכון ' , אנחנו מנסים להישמע פיקחים . אנחנו מנסים . נקודה . הכתיבה יוצאת הרבה יותר מוצלחת כשאנחנו לא טורחים עליה כל כך הרבה . כשאנו מרשים לעצמנו פשוט לצאת לבלות על הדף , כתיבה היא במידה רבה כמו נהיגה בכביש אספלט מהיר באזור כפרי ביום קיץ חם . יש נקודה מכושפת ורוטטת באופק . אתה מכוון אליה . אתה מגביר את המהירות כדי להגיע לשם ... אתה כותב לקראת זה ... " זו היתה הדחיפה שהייתי זקוקה לה . כך הגעתי למכללה ע " ש דוד ילין בירושלים לקורס " כתיבת סיפורי חיים " בהנחיית ד " ר רחל רוזנר . מסיפור לסיפור גיליתי את הכוח הטמון בי , ויתר על כן - גיליתי עד כמה אני שואבת הנאה מהכתיבה . קמרון מתייחסת גם לחוויה זו : " המוח נהנה מהכתיבה . הוא נהנה מעצם מתן שם לדברים , מתהליכי האסוציאציה וההבחנה . " לאחר שנה של התנסות בקורס , החלטתי לצאת לדרכי ולכתוב את הספר הזה . בשלב ראשון העליתי בזיכרוני את התלמידים שעמם נוצרו הקשרים ההדוקים ביותר , קשרים שהיה בהם הרבה יותר מיחסי מורה ‑ תלמיד . החלטתי שלקראת הכתיבה אפגש עם עשרה מהם , המייצגים תקופות שונות בסיפור חיי המקצועיים , כדי . 2 ג ' וליה קמרון , הזכות לכתוב , כנרת , . 2010 . 3 שם , עמ ' . 21 ‑ 20

משכל (ידעות  ספרים)


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help