sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:89

השירה , הדיוניסי וההומרי מגיחים ומופיעים במרחב , משנים את היחסים לפעילות חדשה ושונה הבוראת , יוצרת ומשפיעה על האדם והקהילה . זוהי הכרה - תודעה אנושית אונטולוגית בהתהוות . המחוללים מסתנכרנים הדדית ביניהם בכל תנועה ותנועה במצבה במרחב . התופעה במרחב מורכבת מסך משתנה של פעילויות , של תנועות , ובייחוד במערכת חיה , אשר בה התנועתיות מורכבת , ניכרת , נראית . התרחשות התופעות היא אונטולוגית , ואין הבדל בין נפש לגוף או בין רוח לחומר . הנפש היא גוף , והגוף הוא נפש . גופנפש אחד בלבדי , " אחד " הרוחש ופועל במרחב . ל " התנהגות " של נפשגוף היחיד , לסוג של " רוח " היחיד יש " צורניות " , " שכל " , " תקשורת - שפה " , " ניסיון" ושאר האפיונים הרוחשים כתנועות התנהגותיות בדיבור , בתנועה , בצורה וכו ' , המאפיינים את היחיד הקונקרטי - סובייקטיבי באופן הולם ויחידני . הוא יודה , היא דבורה , אנכי הוא אני הוא עצמי . תוכן המידע העדכני הצבור במאגרי הזיכרון ההקשריים , הנמצא רוחש בגופנפש , הוא ה - self - organization הייחודי הרציף , הסובייקטיבי - אונטולוגי . כוליות ייחודית פתוחה ( לא סגורה ואטומה ) המושפעת ומשפיעה בסביבתה , " אנכי " הניתן להעברה ; אמנם לא באופן זהה , אך באופן דומה , בהנחלה - העברה גנרית - גנטית עם מנעד ערכי " טוב " ו " רע " , כחי ופועל דרך הרבייה ( פריון ) והחינוך . האונטולוגיה היא הפעולה הרוחשת עצמה , והפעולה האתית עצמה היא בעלת הקשרי ערך סובייקטיבי . קהילת היחיד מכירה ומקבלת את אותו ערך אתי קטגורי כערך הולם ומתאים אובייקטיבית לתפיסתם את ה " טוב " או את ה " רע " במציאותם במרחב . הערך האתי , הנסמן הגנרי - גנטי הזה , נקלט כערך אובייקטיבי על - ידי יחידי אותה קהילה ועל - ידי הקהילה הספציפית בכללותה . 105 105 להרחבה ראו : הגיונות אמסטרדמיים , חלק ב .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help