sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:128

הנפשגוף האונטולוגית החיה היא - היא הסנה הבוער של השירה , הכיסופים והשקיקה , של הקריאה האנושית עם שאגות העדרים וזמרת הציפורים בטבע טובע במרחב , אך גם עם שבר וזעקה של קרבן , של הכאב והסבל , מלווה בשקיקה לחיים של שלווה , יצירה וסביבה אוהבת . ההתבוננות במציאות באופן הזה נראית לכאורה מורכבת , מסובכת וקשה , אך כאשר ההכרה תופסת את התרחשות אנכי כיחידני ורציף , מהותו המורכבת והקונקרטית מובנת ויודעת יותר על עצמו ועל סביבתו דרך כל פעילויותיו במרחב . יחסיו עם עצמו ועם סביבתו מקבלים תנופת חיים אקטיבית , הבוערת בפעילות חיה , מתפעמת ומתרגשת , משתפת , מחלקת ומשפיעה על הקהילה ועל הסביבה . התפיסה מאפשרת לנפשגוף היחיד להתממש במשך חייו באופן של ' ייחוד ואיחוד בריבוי ' באותה העת ולראות ולחוות את הממשות בהתגלמותה הטרנסצנדנטית , עד להיותה מראות צובאות בהתחדשות התופעות ב " כתר " - " נצח " - " הוד " בהתרחשות החוויה . בכתר הכרתי הטהורה התכליתית הוגה חכמת תקשורת - שפה הווה דובר בינה בתבונה - מעשית שכלית בחסד יכולות אושרי - עיצבוני תוך גבורה הנעה במשך חיי הנאה וכאב אנכי הוא נצח עכשיו בכושר - בריאותי וצורתי אני הוד מעון חושניותי וניסיוני הרוחשים דרך תפארת אופיי והתנהגותי בסביבתי עצמי יסוד הזיכרון המעודכן במלכות משמעות החומר הפועל אנכי תפיסת המציאות האנושית היא פנומנולוגיה התרחשותית - התפתחותית . במשך מיליוני שנים ועד היום בהתרחשותה - התפתחותה של ההכרה חוזרים ונבחנים מנעדי ה " אושר - עצב " ו " הנאה - כאב " בסינכרון עם

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help