sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:176

הזיכרון ההקשריים , הנמצא רוחש בגופנפש , הוא ה " אני " הסובייקטיבי - אונטולוגי הניתן להעברה ; אמנם לא באופן זהה , אך באופן דומה , בהנחלה - העברה גנרית של מנעד ערכי " טוב " ו " רע " , כחי ופועל דרך הרבייה ( פריון ) והחינוך . האונטולוגיה היא הפעולה הרוחשת עצמה , והפעולה האתית עצמה היא בעלת הקשרי ערך סובייקטיבי . קהילת היחיד מכירה ומקבלת את אותו ערך אתי קטגורי כערך הולם ומתאים אובייקטיבית לתפיסתם את מנעדי ה " טוב " וה " רע " במציאותם במרחב . הערך האתי , הסמן הגנרי הזה , נקלט כערך אובייקטיבי על - ידי יחידי אותה קהילה ועל - ידי הקהילה הספציפית בכללותה . הקונטרס מורכב מחמישה חלקים . ארבעת החלקים הראשונים פורשים את תפיסת המציאות החדשה . החלק הראשון עוסק בהגדרות המושגים , כמו " מציאות " , " מרחב " , " משמעויות פועלות " , " יחסים מושגיים גנריים " , " אני יחידני רציף " , " הכרה - תודעה " ועוד . החלק השני מבאר את דרך התרחשותה של אתיקה במציאות על פי התפיסה החדשה המוצעת . החלק השלישי מבאר את התרחשות תופעת ההכרה כשלובה בתפיסת מציאות סובייקטיבית . החלק הרביעי מראה כיצד תופעת ההכרה - תודעה משתנה , משנה ואפשרית . החלק החמישי והאחרון מפרט שלושה הגיונות שהם הבסיס לתפיסת המציאות החדשה שקונטרס זה מגיש ומציע , תוך סיכום וחתימת מסע ההתבוננות . ההיגיון הראשון , " יש משמעות לכול " , הוא היסוד הראשון של מפתח משנה הסדורה : ארץ תקווה וגם האקסיומה הראשונה בתורת המחוללים . ההיגיון השני רואה את התרחשותו של יחיד חי , האדם , את היותו בכוח ובפועל נפשגוף חד הם במציאות האונטולוגית , כהגדרותיו וכתיאורו בתורת המחוללים . ההיגיון השלישי רואה את החירות ( עקרון חירות הבחירה ) ואת הסופיות ( עקרון יסוד הסופיות ) כיסודות שלובים והדדיים המכוננים בפועל את מרחב המציאות האונטולוגית , עולם התופעות הנמשכות ומשתנות , ובייחוד את אופן פעילותה של הפלטפורמה הגנרית למערכות חיות .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help