sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:109

שהיא מכונה id לסוגיו או dasein ההיידגריאני , התת - מודע של פרויד , הפסיכואנליטיקנים לשיטתם , המקובלים לשיטתם כנפש , רוח , גוף , חיה , יחידה , או בחיתוך מפריד של " נפש בהמית " ל " נפש אלוהית " . 115 הגוף הוא נפש והנפש היא גוף , חד המה . מהותי רוחשת את איכויות אפיוני הספירות המתחוללות בפלטפורמה הגנרית , מרכבת חיי הזוהרת אור יקרות בהיר , עששית - אור גוני אפיוני ספירותיי . כבר מראשית מצת חיותי אני הוא עצמי הוא אחד , ייחודי במהותו ואיכותו בנצח . עץ החיים ממשיך באורו . העלים נושרים בגן החיים וחדשים מנשבים ברוח , מתים וחיים שלובים בתנועה משתנה ואתה תפיסה חדשה - ישנה של מציאות הקוראת ואומרת : זה קורה כאן עכשיו . אנכי מקום משכני , " לי מקדש ושכנתי בתוכם " , 116 משכני הוא ממשי , על הקרקע הזאת , עם גוני איכויות אפיוני תנועותיי - פעולותיי , במרחב אימננטי של יחסים פועלים , של אפשרויות פעולה , של חירות בחירה ( מודעת ושאינה מודעת ) יחד עם סופיותי , מותי . אנכי משכני החי , מלוא מניפות גוני תנועותיי והיפעלויותיי , ממצת חיותי דרך ילדותי , בחרותי ובגרותי , כרוח הנעה על פני הארץ משנה ומשתנה בדרך חיי . בפעילויותי אנכי הייתי , אנכי הווה ואנכי אהיה , מהות עצם - עצמי - אני - אחד הם , " אנכי " . אנכי העצם הבלתי מתחלק של מהותי , עצמי - אני , יחידני וייחודי בנצח הפועם . היה ויהיה הווה כאן עכשיו אנכי הוא עצמי הוא אני חי - הווה רוחש נצח ביסוד מלכות כתר הוד תוך חכמה ובינה בדרך תפארת חסד גבורה 115 להרחבה ראו : חביבה פדיה , קבלה ופסיכואנליזה , ידיעות אחרונות , , 2015 עמ ' . 111 116 שמות כה , ח .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help