sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:20

הממשי " ולכן הם עדיין עוסקים בתווך המשתנה בין הסובייקטים המתייחסים . גרשם שלום , בעבודותיו היסודיות והמכוננות , ניסה להבין ולהכיר את כל הכוחות שהחיו וקיימו את עם ישראל כגוף חי לאורך ההיסטוריה , מכיוון שלתפיסתו " גוף חי " אינה אידאה מנותקת מהמציאות המשתנה , אלא " אידאה שעדיין לא גילתה כל מה שגלום ומקופל בה ואין למצותה בהגדרות היסטוריות ותאולוגיות המתייחסות אל העבר . גיבורי הקבלה היו אומרים שבעים פנים לתורה , ואני מוסיף אחריהם : רבים מפנים אלו עוד לא נתגלו , ואוי לה לדוגמטיקה כאמת - מידה לחקר ההיסטוריה " . תפיסת המציאות הרדיקלית החדשה המוצעת בקונטרס זה , פורסמה בספריי תורת המחוללים והגיונות אמסטרדמיים בהרחבה אך ללא התייחסות ישירה לליבת התפיסה ההייררכית - דואלית סיבתית של תורת הקבלה . בקונטרס זה תפיסת המציאות החדשה המוצעת תראה פנים חדשות לספירות הקבלה המכילות גם את מדעי הפילוסופיה , הפיזיקה והביולוגיה המוכרים וידועים לנו בעת הזאת , המאה ה - . 21 בקונטרס זה אבהיר : • תפיסת התחוללותן של ממשות התופעות הרוחשות במרחב - התבוננות בעשר הקטגוריות של אריסטו , דרך פילון והתנאים ואלי 16 סלבוי זיז ' ק , הסובייקט שאמור להאמין ( תרגום : דבי אילון ) , רסלינג , תל - אביב – יפו , , 2004 עמ ' . 86 17 גרשם שלום , דברים בגו א , עם עובד , תל - אביב – יפו , עמ ' . 1975 , 66 כבר אמר המשורר " באין חזון יפרע עם " ( משלי כט , יח ) .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help