sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:148

יפותחו תכניות חינוך ולימוד לתפיסת המציאות על פי עיקרי מורה אנכי - אפיוני מחוללי ספירות התנועה - מרכבת חיים ; מדדי איכות חיים חדשים לחיי היחיד והקהילה , המושתתים אחר מקדמים בני מעקב דינמי , המייצגים את שיעור השיפור באיכות החיים ומשכה ; דרכי מעקב אחר מקדמי " אושר - עצב " ו " הנאה - כאב " ביחיד ובקהילה ; יפותחו מדדי חברה דינמיים המבקרים את ערכי השוויון , החירות , החופש והסולידריות החברתית , הבריאות , הסיעוד , הדיור , החינוך , התרבות , הסובלנות , התמיכה , השיתוף והשתתפות בעזרה לקהילות אחרות . כל זאת תוך שיתוף ורגישות לשינויים הרוחשים בקהילה והסביבה ושמירת איזונם ההדדי , בהיותנו שותפים פועלים בטבע הטובע הרוחש בהוויה . המציאות מאפשרת את דרך - משך החיים עם פחות חרדה ופחד , תוך רצף ותדירות גדולה יותר של חוויות שמחה ואושר . אנחנו יחד , משמע אנכי קיים כמרכבת חיים ממשית , חי רוחש בהוויה רואה ומתייחס לשני כאנכי , כ " אחד ממנו " , באורה של אותה השמש הלוטף כאן עכשיו את עלי הסיגלון . " יש חדש תחת השמש הכל הוא שנוי הכל הוא חרות הוא חדש אפשרי עכשו " 187 לקהלת , להרקליטוס ולרמב "ם 187 י ' עתי , משלי חצר הנזיר עם כיפה זהובה , קשב לשירה , תל - אביב – יפו , , 2015 שיר כו .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help