sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:98

ואיברי גופנו , הרוחשים בכל עת ורגע להמשך ה " בערה " הזאת של חומר - רוח , תנועות של חיות , המתרחשות כאונטולוגיה חיה , " נפש - חיה " בוערת רוחה במרחב . מאחר שאנו עדיין תופסים את המציאות על - פי עקרון הסיבתיות המוגבל בראייתו , גם המידע נתפס ומקודד בהקשרים סיבתיים על מוגבלותם . אמנם אנחנו זוכרים את הקידוד של הדמיית החוויות שלנו , על מנעדי ערכיהן , אך גם סדר האחסון בהקשרי מאגרי הזיכרון היחסיים הוא בהתאם לכך . הפלטפורמה הגנרית , מאפשרת לתפוס את המציאות באופן הייררכי - דואלי סיבתי . זאת עובדה , כמו העובדה ש " עיוור " חי אבל לא כרואה . אנו עדיין מקודדים את המידע החווייתי המונחל והנרכש באופן סיבתי דואלי ומאחסנים אותו כך במאגרי הזיכרון . אך הפלטפורמה הגנרית כמרכבת חיים , גם מאפשרת לתפוס את התרחשות התופעות כרוחשות הווות במרחב אימננטי של יחסים פועלים , כאשר העבר והעתיד מקופלים בהווה הנמשך והמשתנה של התופעות . בפעילויותיו של היחיד החי יש אפיוני תנועה קבועים יותר ואפיוני תנועה משתנים יותר . השוני בקצב ההשתנות מאפשר את רצף המשכיותן הבלתי פוסקת של תנועות - פעולות דומות , אריגת רצף נמשך ומשתנה של התנועה - תופעה . אפיונים קבועים יותר , קשה יותר לשנותם , 110 כמו המחוללים " הכרה טהורה " , " כושר - בריאות " , " צורניות " , " תכליתיות" ועוד . אפיוני תנועה המשתנים יותר , הם המחוללים " חושניות " , " חומריות " , " יכולות " , " ניסיון " ועוד . פעילות פנימית מסוג של " הנאה - כאב " , שאחראית לתרגום החושים לפעולה פנימית הולמת , היא בעלת אפיון משתנה יותר . קל יותר ליחיד להתמודד עם קשת פעילותם של החושים בין " הנאה - כאב " , מאשר עם קשת הפעילות הרגשית בין " אושר - עצב " , המהווה פעולות פנימיות קבועות יותר . לכן , גם 110 להרחבה ראו : י ' עתי , תורת המחוללים , דברי הימים , תל - אביב – יפו , , 2011 עמ ' . 21 ראו כאן תקציר בנספח ו ' .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help