sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:97

בקהילה וסביבה , תוך הנחלה של תבנית אתית מוסכמת , המותאמת למקורותיו ולסביבת חייו . אנו יודעים עד כמה חזקה התחושה הראשיתית המוסכמת ב " משפחה " , " מולדת " , " בית אימא " , או תפיסת המציאות הממשית דרך מנהגים , טקסים וסמלים חברתיים בסביבת חייו של אדם , הנובעות מאיכותם של אפיוני תנועותיו במרכבת חייו . הפלטפורמה הגנרית מאפשרת ליחיד יכולות אפריורי לאבחון והפנמה של פעולה כ " טובה " , כ " רעה " , כ " טעימה " , כ " נעימה " , כ " מפחידה " וכו' באופן סובייקטיבי . מטען המידע ההקשרי המונחל גנרי - היסטורי , נפעל אל מול המציאות החדשה הרוחשת , יוצר ובונה את התבנית האתית המעודכנת שלו בחברה משותפת . 109 לפיכך , מחולל " היסטוגרפיה" ועמו המחוללים " הנאה - כאב " , " אושר - עצב " ו " ניסיון " מעצבים בהווה את היחיד בהתאמה גבוהה , רגשית ותרבותית , עם הוריו , חבריו וסביבתו , המגדילים את פוטנציאל הישרדותו . אנו רואים את המתאם הגבוה בין אותם המחוללים בקהילות קיצוניות וסגורות , לעומת קהילות פתוחות וסובלניות יותר . לכן גם קיימים התאמה ודמיון בין אנשים החיים באותה קהילה , בצורתם , בתנועתם וב " לבושם " במרחב - הנאותיהם , סבלם , פעילויותיהם ותפיסת עולמם . הסיווג הסובייקטיבי של ערכי מנעדי ה " טוב " וה " רע " מתחיל כבר מהמפגש הראשון עם החומר - אנרגייה במצת החיות . חירות הבחירה , זכות הבחירה האונטולוגית של איכות חיינו , " ובחרת בחיים " , נבחנת כבר עם קבלת המזון הראשוני ברחם אמנו , ונמשכת עד , למשל , הבחנתנו במבט הפקיד הבירוקרט , שגם הוא פנים , " כאחד ממנו " , מתייחס אל מול פנינו . בחינתם של ערכי מנעדי ה " טוב " וה " רע " מתרחשת אפוא במשך רציף ושוטף , כאן עכשיו בחיי היחיד ; ממבחן אופן תנועתנו בתוך המרחב ועד למערך התקשורת הקיימת ורוחשת בין כל חלקי 109 סיבות נוספות להתפתחותה של מערכת אתית מבוארות במשנה הסדורה הראשונה פרק , II שלב , 1 " הכרה באי השלמות " .

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help