sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

הוויה קדמונית / אנומיה של הלא – כלום . ( אם נצפה בדרמה טלוויזיונית כלשהי מספיק זמן , הבית הלבן של ימי קלינטון , או בלוז לכחולי המדים , או אי . אר , נראה את המניע הדרמטי הראשוני מפנה מקום להתכתשויות פנימיות . לאחר זמן , החדש כבר אינו חדש עוד , ואנחנו דורשים דרמה . כך אנחנו תופסים את העולם . ) מנגנון ההישרדות שלנו מצווה על העולם להתנהל לפי סיבה - תוצאה - מסקנה . פרויד הגדיר מוזיקה כסטייה רב – שלבית . אנחנו נהנים ממוזיקה כיוון שהיא מציגה תמה , התמה משכללת את עצמה ואז נפתרת , ואנחנו מרוצים כאילו חווינו התגלות פילוסופית – על אף שהפתרון ריק מתוכן מילולי . כמו פוליטיקה , כמו רוב הבידור הפופולרי . ילדים מקפצים בסוף היום כדי לסחוט את שארית האנרגיה של אותו היום . המקבילה הבוגרת , כשהשמש שוקעת , היא לייצר דרמה או להיות עדים לה – ובעצם , לארגן את היקום בתבנית מובנת . רכילות / סרט / משחק השקיעה שלנו הנם התרגול היומי האחרון של מנגנון ההישרדות שלנו . בתוך כך אנחנו מנסים לפרוק שאריות אנרגיה של תפיסה מוחשית כדי שנירדם . תהיה לנו דרמה בנקודה הזאת , ואם היא לא תמשמש לבוא , נטליא אותה מכלום . : Anomie 2 מונח מתחום הסוציולוגיה שמתאר מצב של חוסר בהירות או היעדר נורמות חברתיות ודפוסי התנהגות ברורים .

הוצאת אסיה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help