sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

' מי קובע ' או ' מה מכתיב את סדר היום ' של ההערכה , השאלות שלה והסוגיות שהיא בוחנת " . " יפה אמרת בתי . תלמידה למופת " . " וזה , אם אני זוכרת נכון , רק ירושה מהאבא והדוד . ויש לנו עוד גם אימא , לא ? " " יש גם אימא " , אישרתי , " ויש גם המערכת שבתוכה גדלה והתפתחה . כל אחת מהן יצרה את הוויכוחים שלה " . ב . המודרניות והרציונאליות או מהי עובדה ומה עושים איתה ? " או קיי " , אמרה בתי , " בואי נעבור לאימא " . " לאימא ולדודה " , אמרתי , " האימא של ההערכה , המודרניות , ואחותה הרציונאליות , השאירו לה ויכוח גדול אחר . אבל בואי נתחיל מההתחלה " . " המהפכה התעשייתית ! " קראה בתי . " כן . בערך . התקופה של פירוק הקהילות , עליית החילוניות , שינוי תפישת הזמן מעבר והווה לכיוון העתיד , ובכלל החדרה של זמן אחיד ומדויק , והבידול בין המוסדות החברתיים " . " רגע " , אמרה בתי , " זה גם מה שהביא את הקפיטליזם והאינדיבידואליזם , לא ? " " כן . בהחלט . היסטורית את צודקת " . " אז למה לא להתחיל מכאן ? למה מהקפיטליזם ? " " כי אני חושבת שהויכוח שהביא איתו הקפיטליזם לגבי מהות ההערכה ותפקידה בשאלת השאלות הגדולות ... " " הקצאה ראויה של משאבים חברתיים " , התפרצה בתי לדברי . " נכון . ולגבי מי קובע את סדר היום של שאלות ההערכה הגדולות , הוא ויכוח יותר ראשוני מאשר הויכוח שהביאו המודרניות והרציונאליות " . " ומה הביאה רציונאליות ? "

מירי לוין-רוזליס


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help