sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

התחילה להבין לאיזו ביצה נכנסה . " כל אחד בדרכו הוא ויכוח גדול . אבל את יכולה לפרוש . את לא חייבת . לא תיבחני על זה " . " לא . תמשיכי . זה מעניין " . " אחת השאלות החשובות בהקשר הזה של את מי ההערכה משרתת , היא האם היא משרתת מערכות רחבות כמו משרדי ממשלה , או האם היא משרתת את המוערך הקונקרטי " . " זה לא אותו דבר ? זו לא אותה ההערכה ? " " זה כל כך שונה , כאילו מדובר בשני תחומי דעת שונים . ואולי זה המצב " , עניתי לה . " תראי , יש פה השוואה שהכנתי עם קולגה לאיזה מאמר אפשר להסתכל . לפעמים טבלה חוסכת אלף מילים" ממד פונקציה מטרה מסגרת מוקד התוצאה תוצר ( חינוכי גישת חקר מתודולוגיה מיקוד הגישה המבנית פיקוח , בקרה , שליטה סטנדרטיזציה מערכתית . המבנה תוצרים מיון ידע אנליטית ניסויית חיצוני למוערך הגישה ההומניסטית למידה הכרה בשונות , במגוון , בהבדלים - ובחינתם דיאגנוסטית , מאבחנת הבדלים בתוך ובין תהליכים חיזוק , פיתוח , שיפור , קידום מיומנויות , תהליכי למידה בעיקר הוליסטית מגיבה פנימי למוערך 9 Levin - Rozalis , Rosenstein and Cousins , 2009 .

מירי לוין-רוזליס


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help