sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

הקדמה : סיוט של יועץ בית ספר במבט לאחור , איך קרה שבניתי את קורות החיים המושלמים בשביל גוגל קיבלתי את המשכורת הראשונה שלי בקיץ , 1987 כשהייתי בן . 14 התיכון שבו למדנו הזמין אותי ואת ג ' ייסון קורלי , החבר הכי טוב שלי , להירשם לקורס תרבות הדיון בחופש הגדול שלפני כיתה ט ' . בשנה הבאה כבר לימדנו בקורס הזה . כל אחד מאיתנו הרוויח 420 דולר . במהלך עשרים ושמונה השנים הבאות צברתי מפה ומשם שלל שורות בקורות החיים שהתיאור הטוב ביותר שלהם הוא " סיוט של יועץ בית ספר " : עבדתי במעדנייה , במסעדה ובספרייה . נתתי שיעורים פרטיים לתלמידי תיכון בקליפורניה ולימדתי אנגלית בבית ספר יסודי ביפן . הייתי מציל , אמיתי , בבריכה במכללה שבה למדתי , ואז גילמתי תפקיד של מציל בטלוויזיה : הופעתי ב " משמר המפרץ" בתור מציל בסצנת פלאשבק שהתרחשה בשנות השישים ואחר כך בתפקיד הפופולרי " איש הולך ברקע " . עזרתי להקים עמותה לתמיכה בנוער בסיכון ועבדתי במפעל שייצר מוצרי בנייה . הגעתי במקרה לייעוץ שכר בכירים , ובכל התבונה שיכול בן 24 למצוא בעצמו הגעתי למסקנה שמשאבי אנוש הוא תחום שקופא על השמרים ונמלטתי ללימודי תואר במנהל עסקים . שנתיים אחר כך הצטרפתי לחברת הייעוץ מקינזי ( , ( McKinsey & Company ושם התמקדתי מעט ככל האפשר בסוגיות של עובדים . בתקופת השגשוג של חברות הדוט קום עד לתחילת שנות האלפיים ייעצתי לחברות טכנולוגיה לגבי צמיחה של מכירות , משתמשים וארגונים . וכשהבועה התפוצצה ייעצתי לחברות טכנולוגיה לגבי קיצוץ בעלויות , התנהלות יעילה ומעבר לתחומים חדשים . אבל בשנת 2003 כבר הייתי מתוסכל . מתוסכל , כי אפילו תוכניות עסקיות העשויות לעילא ולעילא מתפרקות כשאנשים לא מאמינים בהן . מתוסכל , כי מנהלים תמיד דיברו על כך שהעובדים עומדים בראש סדר העדיפויות , ואז התייחסו אליהם כמו לגלגלי שיניים שאפשר

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help