sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

המהפכה הדיגיטלית , בשילוב האיום של הידרדרות בניידות החברתית בעולם המפותח , מאיצים את ההתפתחויות הללו . אף שכמה מאיתנו מסתדרים יפה , אחוז גבוה להחריד מהאמריקנים נדחקו לשוליים בזמן שהמשכורות דרכו במקום , המחירים האמירו , ואנו נאלצנו לחסוך בכל מקום אפשרי . אפשר לחלק את החברה שלנו לאלה שטיפסו על הקיר ואלה שמתקשים בכך . בגיל שישים ואחת , לא הייתי יכול להרשות לעצמי את הבית שאני חי בו אילו הייתי צריך לרכוש אותו היום . יש פולשים בארנק שלנו ; החיבור שלנו לרשת , הטלפונים החכמים ופלטפורמות טכנולוגיות אחרות הצטרפו להיררכיית הצרכים של מסלאו . אנחנו נאכיל את ילדינו בפסטה זולה וננטוש את המכוניות שלנו לפני שנפסיק לשלם את חשבונות הטלפון החכם . יתרה מזאת , כל כך הרבה מהזהויות ומהמבנים הרגשיים שלנו מצויים במצב של שינוי . על פי נתוני מרשם האוכלוסין , בפחות מרבע ממשקי הבית באמריקה יש אם , אב וילד , ומספר משקי הבית שבהם האישה היא המפרנסת העיקרית נמצא בעלייה . אנחנו יודעים שאיסוף נתונים במאה העשרים ואחת הוא עניין קל . החלק הקשה הוא לפרש אותם . " הצרכן החדש — מה הוא רוצה ? " מסתמך על רוחב של מחשבה וניתוח . אני ניצב משתאה לנוכח מגוון המחקרים , הספרים והמאמרים שקיט מצטטת , שלא לדבר על המחקרים שהיא עצמה ערכה . בעולם של אתמול , אני יכול לראות אותה ליד שולחן האוכל בוררת כרטיסיות כמו תלמידה לתואר שני הכותבת את התזה שלה , אבל אני בטוח שהיא מכירה דרך טובה יותר . ספר זה הוא ההוכחה . פאקו אנדרהיל , מנכ " ל , , Envirosell ומחבר " למה ואיך אנשים קונים " בהוצאת מטר

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help