sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

הקדמה ב דקות הראשונות אחרי שפוגשים את קיט , אי אפשר לנחש מי היא ומה היא עושה . פשוט מרגישים נוח בחברתה , וזהו חלק מהדרך שבה היא חושפת אמיתות מטלטלות . בין בארוחת ערב בבית הלבן ובין במספרה המקומית , קיט משתוקקת לנסות לפענח את העולם , את האנשים שבו ואת מסתרי הפסיכולוגיה והתנהגותם של הקניינים . בעיקרון , היא פשוט יודעת . קיט היא פסיכולוגית ופרופסורית שמרצה לסטודנטים ולאנשי מקצוע בכל רחבי העולם . עבודתה משלבת ידע אקדמי וחוכמה מעשית , ומה שהופך אותה לחוקרת טובה הוא החמלה שלה . מדעי החברה מבוססים על רגש , והחוקרים בתחום הזה מבינים שהאמת היא בת חלוף , בניגוד לתחומים אחרים כמו פיזיקה , שם המציאות מבוססת על מתמטיקה . החיפוש של קיט אחר סדר נוגע לידע ולאדם כאחד , והיא יודעת להקשיב . בעולם הקניות , " הצרכן החדש — מה הוא רוצה ? " יכה גלים . הספר החשוב הזה מסביר הכול , חושף לאן מועדות פנינו ומראה כיצד יחידים וחברות יכולים לקדם את ההיצע שלהם בה בעת שהם מקדמים את השורה התחתונה שלהם . בעודה נישאת על גלי הספר הראשון שלה , קיט מכניסה אותנו עמוק יותר אל עולם הצריכה העכשווי — למה הוא חשוב ומי יכול להרוויח ממנו . הנוף הקמעונאי עומד להשתנות בחמש השנים הקרובות יותר משהשתנה בחמישים השנים שקדמו להן . אופי התחרות השתנה מקצה לקצה , וספר זה מסביר איך סוחרים ומשווקים , שנאבקים להחזיק מעמד בסדר העולמי החדש , יכולים לזנק קדימה אם יש להם את הכלים הנכונים .

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help