sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
From:  > מרי ויגמן > תודות

Page:10

הראשונה של כתב היד . בדרכים רבות מספור , שימשו רוחב הלב והסמכות שלה בשדה המחקר לבסס את עבודתי . זכיתי גם לתמיכה מחבריי ומעמיתיי באוניברסיטת ניו מקסיקו : דונה ג׳ול , מנהלת וידידה ; אווה אנסיניאס סנדובל , מקור השראה על שום מסירותה האישית לשדה המחקר שלה ; וג׳יין סלוטר , היסטוריונית ויועצת נפלאה , שדאגה שלא אסטה מהנתיב שלי כהיסטוריונית . וכן גם הפרופסורים בפקולטה להיסטוריה של אוניברסיטת ניו מקסיקו : מליסה בוקובוי , צ׳רלי סטין , מלווין יאזאבה ואליזה פרגסון . חשוב מכול , ג׳ניפר פרדוק – לינל וג׳ים לינל היו הרבה יותר מסתם מנחים , הם היו רוחות תאומות , שעודדו אותי לסקרנות וליצירתיות אמיתיות בהופעה ובכתיבה . הידידות שלי עמם היא אחת המתנות הגדולות ביותר של הפרויקט המבורך הזה . ברצוני להודות כמובן גם לתלמידיי באוניברסיטה . בכיתות הטכניקה ובהרצאות , הם שימשו נסיינים להוטים וסקרנים , גם כשהצגתי בפניהם רעיונות משונים ביותר . דנה קיני , מנהלת הספרייה לאמנויות היפות , שימשה מקור תמידי ונלהב . זכיתי גם לסיוע רב מצוות הספרייה באוניברסיטה , כמו גם מהצוותים בקולג׳ סנט ג׳ון שבסנטה פה ובספריית מסה ויסטה שבלוס אלאמוס , שסייעו בידי למצוא אתרים מוצלחים לעיסוק בפרקטיקת הישיבה שהכתיבה דורשת . ג׳ולי סטרנדברג , קרולין אדאמס ולאורה בנט , נשות החזון החרוצות מהמכון למורשת המחול האמריקאית ( American Dance Legacy Institute ) שבאוניברסיטת בראון , תרמו כולן לכתיבה כאן באמצעות הבנתן הכנה של משמעות השילוב האישי בין המחול לאקדמיה ; בחברתן אני מרגישה תמיד בבית . בעקבות מלגת מחקר מאוניברסיטת ניו מקסיקו , עליי להודות לארכיונים רבים , כי רק עמלם של הארכיבאים הוא שמאפשר מחקר כמו שלי . תודתי המיוחדת לפרנק – מנואל פטר ולגרנט שולט – הידמן מ - Tanzarchiv של קלן ולאינגה בכסמן , מלני גרוס וגבריאלה רויץ מ - Tanzarchiv של לייפציג , שם הכשירה הכנסת האורחים של ברברה ודיטר ולנר את שהותי הארוכה . תודות גדולות במיוחד לסטפן דרשל מ - Archiv Darstellende Kunst של ברלין , שממשיך לסייע לי גם בהמשך המחקר שלי . נורברט בוזה וכריסטוף דבלר

הוצאת אסיה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help