sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

פרק רביעי : כאילו צמחו לה כנפיים - עוצמתן ודרכי התמודדותן של הדמויות הנשיות בנובלה ' גננים ' 75 . . מבוא 75 .................................................................................................................................................... מעמד האישה בתקופת היישוב היהודי ................................................................................................... 77 תיאור עוצמתה של מירה ומידת מעורבותה באירועים המרכזיים בחייה .................................................. 78 עמדותיה של מירה על מעמד האישה ...................................................................................................... 79 עמדותיה של מירה על ילודה ועל הרחבת התא המשפחתי 81 ....................................................................... סדר יום אישי : ניסיונות היציאה של מירה מן המרחב הביתי .................................................................. 83 מעשה ההתאבדות במרחב הציבורי : אקט של מחאה וייאוש ................................................................... 84 עיצוב דמויות משנה המאירות את דמות הגיבורה ומעצבות את התפיסה על מעמד האישה ...................... 85 ביטויים של סולידריות בין הנשים בנובלה .............................................................................................. 95 עמדת המחבר המובלע כלפי עוצמתן ודרכי התמודדותן של דמויות נשיות ביצירה 96 ................................... הקמת הסנטוריום לנשים כסמל להעצמה נשית במרחב הציבורי ............................................................. 96 סיכום ................................................................................................................................................... 97 חלקב : סגנוןוהומור 99 .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . פרקחמישי : הסוגרייםבקדמתהטקסט - פרשנויותשלהמידעהמובאבסוגרייםבסיפור ' אהבהזרה ' ותרומתולהבנתיצירתאשרברש 101 .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מבוא 101 .................................................................................................................................................. הסיפור ' אהבה זרה ' בעיני הביקורת ..................................................................................................... 102 תפקיד הסוגריים בטקסט מן ההיבט הלשוני 103 ........................................................................................ עיון במידע המובא בסוגריים בסיפור ' אהבה זרה ' ותרומתו להבנת היצירה 104 ........................................... סיכום ................................................................................................................................................. 133 פרקשישי : הנההולךהפילוסוף - גווניםשלהומורבסיפור ' אהבהזרה ' 135 .. . . . . . . . . . . . . . . . מבוא 135 .................................................................................................................................................. הומור מילולי הנאמר מפי הדמויות ...................................................................................................... 136 סיכום ................................................................................................................................................. 152 פרקשביעי : המבשל , הגזבר , הרוכלוחולץהמגופות - גווניםשלהומורבנובלה ' תמונותמבית מבשלהשיכר ' . 153 .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מבוא 153 .................................................................................................................................................. גוונים של הומור בדמותו של הרר ליבר ה ' מבשל ' 156 .................................................................................. גוונים של הומור בדמותו של ר ' שמחה הגזבר ....................................................................................... 159 גוונים של הומור בדמותו של ונקא הגוי , חולץ המגופות ......................................................................... 161 גוונים של הומור בדמותו של ר ' ראובלי , רוכל הפרוות ........................................................................... 163 גוונים של הומור בדמותו של ר ' הירשל ' מרובה ' .................................................................................... 166 סיכום ................................................................................................................................................. 168 חלקג : עולםהילדות 171 .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . פרקשמיני : כתיבתושלאשרברשבעיתוניםלילדיםשיצאובארץישראל - שיריםלטף , סיפור לילדיםבעלחותםאוטוביוגרפי , ומעשיותזרות . 173 .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . מבוא 173 .................................................................................................................................................. כתיבתו של ברש בעיתון ' הארץ לילדים ' ................................................................................................ 176 כתיבתו של ברש בעיתון הילדים ' בן ארצי ' ............................................................................................ 182 כתיבתו של ברש בעיתון הילדים ' משמר לילדים ' 186 .................................................................................. כתיבתו של ברש במוסף לילדים של העיתון ' דבר ' 192 ................................................................................. סיכום ................................................................................................................................................. 194

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help