sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

סביבת צריכה אסתטית היברידית בהשוואה לסביבות של אמנות וטבע 75 . 5 קטגוריות של תרבות כתכונות אסתטיות 83 מהפכת הצריכה באנגליה : מחברה מעמדית לחברה צרכנית ; 84 חיקוי , חדשנות , אותנטיות ; 89 חיקוי , תואם ופונקציונליות ; 90 חיקוי , חדשנות וגיוון ; 94 מושג הטעם לאור תופעת החיקוי ; 96 הקשר הישיר בין איכויות אסתטיות לחיקוי ; 96 חיקוי ואותנטיות ; 99 סיכום 102 קליפה III מוצר צריכה מעוצב בתרבות . 6 יופי מוסרי והיעדר אינטרס תרבותי 107 יופי מוסרי ( ; 108 ( moral beauty הגותם של האמפיריציסטים הבריטים על רקע מהפכת הצריכה ; 111 הגותו האתית אסתטית של שפטסבורי בזיקה למונח ״היעדר אינטרס״ ; 115 מ״היעדר אינטרס מוסרי״ ל״היעדר אינטרס תרבותי״ – הוכחה אנליטית 126 . 7 האתיקה של המותג : המותג כחבר 130 . 8 אסתטיקה של צורה תרבותית : סיכום שהוא התחלה 135 ביבליוגרפיה ורשימת קיצורים 143 מפתח שמות ומושגים 155

הוצאת אוניברסיטת בר אילן


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help