sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

מסמן את הקונצנזוס החליל הערבי מבטא בסיפור את החריג החברתי . יוסף גולדנברג דן בעיצובו של הזמן בזמר העברי על בסיס המסד התאורטי המקובל בחקר הנרטיבות בסיפורת . הכותב מצביע על היבטים נרטיביים מוסיקליים ללא זיקה לטקסט , לצד הבעייתיות הטמונה במושג ״נרטיביות מוסיקלית״ , שעשויה להתפרש באורח מטפורי בלבד ( למשל בטשטוש הגבולות בין הבית לפזמון , בשיר ״כמו שאתה יודע״ ) . מאמרה של עטרה איזקסון , עוקב אחר השפעה מלודית של יצירות מרפרטואר המוסיקה הקלאסית הרומנטית על שישה שירים ישראליים . המחקר בודק אם יש קשר תוכני בין היצירות ( שמהן נלקחו הציטוטים ) ובין השירים , ובין השירים עצמם שבהם נשתלו הציטוטים , וכן אם מקרה הוא שכל ששת השירים , שרובם שירי אהבה , מקושרים ליצירות מהתקופה הרומנטית . תודה עמוקה שלוחה לעורכת הלשון חיה אלחייני , למנהלת הוצאת הספרים של אוניברסיטת בר אילן , מרגלית אבישר , לענת גל ולצוות בית ההוצאה , ששקדו על הבאתו של הקובץ לידי גמר . תמר וולף מונזון

הוצאת אוניברסיטת בר אילן


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help