sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

פרולוג " אני צופה , אני רושם" יורם : ההגדרה " מרצה בכיר לסוציולוגיה במכללה האקדמית אשקלון " אינה ממצה את עיסוקיך האינטלקטואליים . אתה מייצר לעצמך תחומי עניין מיוחדים וחוקר אותם . התחומים מגוונים וחורגים מהמחקר האקדמי המקובל : חקר הייצוגים של בית השימוש בתרבות המערבית ( " בית השימוש במרחב הסמלי " , רסלינג , (; 2005 חקר חוויית הצפייה של המבקרים בגן החיות ( " משחק המראות : ביקור בגן החיות התנ״כי " , כרמל , (; 2010 חקר התודעה והפעולה של הצלף הצבאי ( "מאחורי הכוונת : הצלף הצבאי – היבטים פסיכולוגיים ומוסריים , מערכות - מודן , בדפוס ); מסעות תלמידים לאתרי המוות בפולין ( בהכנה ) . נוסף על המצאת נושאים בין - דיסציפלינריים , אתה שובר דפוסי מחקר וכתיבה אקדמיים – קורא , צופה , מפרש וכותב בדרכך שלך . האם יש שיטה בשיגעון ? עידן : אפשר לומר שהמשותף לכל העבודות שלי הוא ניסיון להגיע לתובנות על ההתנהגות האנושית ועל החיים החברתיים דרך התבוננות בתופעות שוליות ; להבין את המרכז באמצעות שיטוט באזורי ספר . אני מוצא שאנשים , קבוצות , אירועים ואתרים שוליים הם אוצר בלום למתעניין בבני אדם ובמה שעובר עליהם . יורם : בית הספר הוא אתר שולי ? עידן : מצד אחד , בית הספר משקף את החברה שבתוכה הוא מתקיים , משמש מיקרוקוסמוס שלה . התלמידים והמורים הם חלק בלתי נפרד מהחברה , והם משוקעים בה . מצד אחר , בית הספר הוא עולם מתוחם – בועה המתנהלת בחלל ובזמן משל עצמה . העולם הממשי – הבית , הקהילה , אתרי הצריכה והבילוי – נמצא מעבר לגדרותיו . כאשר מורים ותלמידים נכנסים לחצר בית הספר , השער נסגר מאחוריהם כאילו מעצמו , והם מצויים בסביבה המנוהלת לפי כללים משלה ; סביבה נטולת הקשר לכאורה .

מכון מופ"ת

ספרית פועלים


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help