sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

אלו הם רק מעט מן הדברים שנכתבו בעשור האחרון אודות אוריינות , כל חוקר / ת וכותב / ת מאירים אמנם פן מסוים שלה , אך לכל המאמרים שקובצו כלקט , כמו גס למאמרים הרבים מאוד שלא נכללו בו , יש הרבה מן המשותף . הקווים המשותפים לכל אלה תוארו על ידי כמדר > ך למורת : מנותב לקודא למורה המלווה את ספרי הלימוד מכותב לקלרא והמתקשר ישיתת גם לתוכנת המחשכ : נבו - מחולל כתיבה , שפלתחה במטח . ספרי הלימוד , תוכנת המחשב , המדריך למורה ולקט המאמרים קשורים וה לזה , ומבקשים לתרום יחד לטיפוח האוריינות בעברית כישראל . ברצוני להודות לכותבי המאמרים על הסכמתם לתרגומם ולפרסוימם בארץ , ולהתנצל על מעידות אפשריות בתרגום . מלאכת התרגום היתה קשה ? עולמם התרבותי של הכותבים ולשונם שונים משלנו ולא תמיד נמצאו מקבילות הולמות למקור . כמקרים מסוימים נתקלנו בקושי לתרגם מאמרים , שגם כמקור אינם נהירים די הצורך . ואת ועוד , המאמרים לוקטו מפרסומים שונים , ומכאן הקושי הטכני להאחיד ביניהם ברישום המקורות , כאן כיבדנו את הרישום המקורי ככל האפשר . מסיכות אלו כרצוני להודות באופן מיוהד ללל > הרר « , שהשתתפה בתרגום ועסקה שעות מאומצות בעריכה הלשונית של המאמרים . עיסוקה בעריכה ועיסוקי בכתיבה ובקריאה ובהוראתו תובעים מאתנו אחריות לתקינות תקשורתית קוגניטיבית . מומלץ לקורא / ת לקרוא מאמרים אלו יותר מפעם אחת , וכמובן לחתור ולקרוא את הטקסטים האלו והאחרים כשפת המקור . קריאה נעימה ! gh 2 gig מטח

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help