sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

תוכן העניינים הקדמה / אנדי הרגריבס ...................................................................... 11 מבוא : כן , אנחנו יכולים ( ללמוד זה מזה ) 19 ........................................... חשיפה לצפון .......................................................................... 20 הדוגמה הפינית 23 ....................................................................... ללמוד זה מזה 28 ......................................................................... מבנה הספר ............................................................................. 33 פרק : 1 החלום הפיני : שוויון הזדמנויות בחינוך 37 ................................. פינלנד אחרי מלחמת העולם השנייה 38 ...................................... לקראת חינוך בסיסי חובק - כול ................................................ 42 לידתו של בית הספר החדש .................................................... 48 הרחבת החטיבה העליונה ........................................................ 52 שיפור ההישגים החינוכיים ...................................................... 56 עידן של שינויים חינוכיים ........................................................ 62 מערכת החינוך הפינית ב - 70 ............................................... 2011 פרק : 2 הפרדוקס הפיני : פחות זה יותר .............................................. 75 מפריפריה למרכז העניינים ...................................................... 76 רמת ההשכלה בקרב האוכלוסייה הבוגרת ............................... 77 שוויון והוגנות בתוצאות ולא רק בהזדמנויות .......................... 79 איכות הלמידה ......................................................................... 85 עלויות החינוך ומקורות מימונו ............................................... 95 פרדוקסים בחינוך הפיני ........................................................ 100 פרק : 3 היתרון הפיני : המורים .......................................................... 113 תרבות ההוראה ..................................................................... 113 בחירה בהוראה ...................................................................... 117 הכשרת מורים אקדמית ......................................................... 123 מורים כחוקרים ..................................................................... 131 פיתוח מקצועי ....................................................................... 134

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help