sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

על אודות הכותבים פרופ׳ רוני אבירם הוא פרופסור במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן - גוריון בנגב . במוקד העניין והמחקר שלו מצויה חשיבה שיטתית וביקורתית על השאלה : מה צריכים להיות המאפיינים של תהליכי החינוך הפורמלי והחינוך הגבוה הרצויים בחברות דמוקרטיות פוסט - מודרניות בכלל ובישראל בפרט . לשם כך הוא עוסק בהבהרת המטרות הרצויות של החינוך בחברות דמוקרטיות ליברליות בשני מישורים : החינוך הפורמלי והחינוך הגבוה . בד - בבד הוא חוקר את המהפכות הפוסט - מודרניות והשפעתן על חיי הפרט והחברה ואת ההשלכות של השפעות אלה על המבנה הרצוי של מערכת החינוך והחינוך הגבוה . לפי אבירם , תהליכי החינוך הרצויים הם התהליכים שיביאו למימוש אופטימלי של המטרות הרצויות במציאות הפוסט - מודרנית העכשווית . ד״ר גד אלכסנדר היה חבר במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן - גוריון בנגב בשנים . 2013 – 1976 הוא כיהן כראש המסלול לתכניות לימודים , היה ראש היחידה להכשרת מורים וניהל התערבויות בבתי ספר בתחום פיתוח היצירתיות והמחשבים בחינוך . כיום הוא חבר בקבוצת מחקר מקנדה העוסקת בפיתוח הדמיון בחינוך . פרופ׳ שלמה בק הוא פרופסור לחינוך במכללה האקדמית לחינוך ע״ש קיי בבאר שבע . הוא חוקר בתחום הפילוסופיה של החינוך ופרסם מאמרים רבים בתחומי החינוך והכשרת מורים . ספרו האחרון בשביל ( י ) הכשרה להוראה יצא לאור בשנת 2014 בהוצאת מכון מופ״ת ( הספר ראה אור בגרסה מעט שונה באנגלית בהוצאת Sense בשנת . ( 2012 ספרו טכנאות כחזון בהכשרת מורים יצא לאור בשנת 2005 בהוצאת הספרים של אוניברסיטת בן - גוריון בנגב . פרופ׳ בק כיהן כנשיא המכללה האקדמית לחינוך ע״ש קיי ( , ( 2009 – 1992 שימש פעמים מספר ראש רמ״א ( מועצת ראשי המכללות האקדמיות לחינוך ) , והיה ראש תחום איכות במכון מופ״ת . הוא חבר בתחום מדיניות החינוך במכון טאוב ובוועדה האקדמית המייעצת של ארגון “ קדימה מדע World ORT – ״ . פרופ׳ יהושפט גבעון הוא בעל הכשרה אקדמית במדעי המחשב . עשה מחקר ממושך ביסודות השימושים במדעי המחשב ובדרכי הוראתם ובהכשרת מורים בשימושי תוכנה בכלל ובשימושי תוכנה בחינוך בפרט , כמו כן עסק בביסוס הקשר התאורטי והמעשי בין מדעי המחשב לבין האוריינות הקלסית .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help