sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

הספר מתמודד עם הסוגיות החשובות ביותר בחינוך בכלל ובתהליך הלמידה בפרט . כיצד ראוי לארגן את הלמידה בצורה שתאפשר לכל לומדת ולומד להפיק ממנה את המיטב ולהתמודד עם שפע המידע הזורם אליהם ; שידעו להוציא את המוץ מהתבן , מחד גיסא , ולתור ולחקור אחר החסר והחדש , מאידך גיסא . אין לי ספק , שלדיון הרחב והשיטתי אשר שוזר מושגים מרכזיים בחינוך ובלמידה לכלל שרשרות של העמקה עשויה להיות תרומה משמעותית למחשבת החינוך ולמעשה החינוכי . במהותה , רוח הספר משקפת את התמות המרכזיות שלו — עיון במושגי הידע , המידע והדעת — באמצעות פריסה של ידע ומידע מתוך הבעת דעה ביקורתית ומנומקת לגבי המערכת החינוכית הנוכחית וקריאה לתפיסות חדשות של ארגון החינוך וארגון הלמידה . המסרים של הספר מבוססים מבחינה מדעית , מתמודדים לעומק עם הסוגיות שעל הפרק ואינם מסתפקים בציוויי ' עשה ואל תעשה ' . יש בספר ניצוצות אוטופיים , עם זאת , הוא מביא דוגמאות המצביעות על האפשר . דן ענבר פרופ׳ אמריטוס , האוניברסיטה העברית בירושלים ועורך כתב העת ״דפים״ , מכון מופ״ת

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help