sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העניינים מבוא ............................................................................................................... 5 פרק : 1 המניעים להצטרפות לתכנית ............................................................ 13 שער ראשון | תכנית רביבים : הוגיה , מתכנניה ומוריה מבוא ............................................................................................................. 37 פרק : 2 חזונם של הוגי התכנית ..................................................................... 39 פרק : 3 מחזון למעשה - התכנית כמו שעיצבו אותה מתכנניה ומוריה 58 .......... שער שני | מורה בא לעולם - איך ומתי ? מבוא ............................................................................................................. 79 פרק : 4 חוויות שמעצבות את תפיסת ההוראה הראויה ................................. 81 פרק : 5 שינוי או המשכיות בבית הספר ......................................................... 97 שער שלישי | הקפיצה למים הקרים מבוא ........................................................................................................... 115 פרק : 6 צעדים ראשונים .............................................................................. 117 פרק : 7 גישות ההוראה בראשית ההתמחות ................................................ 138 פרק : 8 תפיסת התוכן הלימודי 159 ................................................................... פרק : 9 תפיסות בדבר תפקידם של הסטודנטים - מורים כמחנכים ............... 177 שער רביעי | הערכת תהליך ההכשרה מבוא ........................................................................................................... 195 פרק : 10 תרומת הלימודים העיוניים לתהליך ההכשרה .............................. 197 פרק : 11 תרומתו של המפגש הקבוצתי לצמיחה כמורים ............................ 216 פרק : 12 ההתמחות בהוראה ....................................................................... 228 פרק : 13 הנחיית ההתמחות בהוראה ........................................................... 252 שער חמישי | לקראת הכשרת המורים הראויה מבוא ........................................................................................................... 269 פרק : 14 מוטיבציה והתמדה בהוראה לקראת השנה העשירית 272 .................. פרק : 15 להפוך את הפירמידה - מתווה חלופי להכשרת מורים .................. 292 סוף דבר ...................................................................................................... 319 מקורות ....................................................................................................... 322 מפתח מושגים ושמות ................................................................................. 353 תקציר באנגלית ) 367 ...................................................................... ( Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help