sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

עיונית , כמו היסטוריה , אזרחות , מקרא וכמובן במקצועות ההבעה ועבודות גמר . המצב האופטימלי הוא שהוראת האסטרטגיות תיעשה תוך תיאום במערך בית הספר . תיאום כזה יאפשר לתלמידים ללמוד את האסטרטגיות במסגרת מקצועות שונים ולאורך מספר שנים , מה שיתרום רבות לתהליכי ההעברה של התלמידים ולשימוש אמיתי בכלים שנרכשו . כתיבת הספר הושפעה מעבודתי כמורה לחינוך מיוחד בבתי ספר יסודיים ותיכוניים במשך שנים רבות . הספר מבוסס על הרצאות שנתתי בנושאים של ויסות עצמי , אסטרטגיות למידה והוראה מתקנת בכתיבה בעבודתי במכללות האקדמיות לחינוך “ אחווה “ ו " אורנים “ , בקורסים של מאבחנות דידקטיות ובהשתלמויות מורים רבות . הספר מבוסס במידה רבה גם על עבודת הדוקטורט בשם ויסות עצמי בכתיבה : תפקידה של תפיסת מבנה מטרות הסביבה בויסות של קוגניציה , מוטיבציה והתנהגות ) ליכטינגר , 2005 ( שכתבתי בהנחייתם הברוכה של פרופ ‘ מלכה גורודצקי וד “ ר אבי קפלן . ניסיוני בהוראת הוויסות העצמי ואסטרטגיות הכתיבה במהלך השנים ותגובותיהם החמות של תלמידים , סטודנטים ומורים גורמים לי להאמין בצורך האמיתי שיש לספר זה כספר שיאפשר לקדם את ההבעה בכתב של התלמידים .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help