sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

דוגמה לתהליכי חשיבה של כותבת טובה ........................................................ 39 פרק : 3 בדיקת יכולות הכתיבה של התלמיד 42 .................................................. מבוא 42 ............................................................................................................. הכלי : " אבחון דינמי לאיתור תהליכי ויסות ואסטרטגיות בכתיבה " 43 ................. תהליך העבודה עם הכלי 44 ....................................................................... הצגת הכלי 46 ........................................................................................... המבנה העקרוני של הכלי ...................................................................... 57 עקרונות הפעולה של האבחון ................................................................ 62 ניתוח הנתונים וסיכומם 63 ....................................................................... גרסה מקוצרת של הכלי 69 ........................................................................ קריטריונים לניתוח תוצר הכתיבה ) הטקסט ( של התלמיד ................................ 71 דוגמאות לאבחון כתיבתם של שני ילדים על פי הכלי 73 .................................... אבחון הכתיבה של איל 74 ......................................................................... אבחון הכתיבה של טל ......................................................................... 107 פרק : 4 הוראה מתקנת בכתיבה 119 ................................................................... מבוא 119 ........................................................................................................... המטרות הכלליות של התכנית להוראת תהליכי ויסות ואסטרטגיות כתיבה .......... 120 א . רכישה של אסטרטגיות ופיתוח ידע מטה - קוגנטיבי ותהליכי ויסות עצמי ...................................................................... 120 ב . שיפור המוטיבציה לכתיבה 121 ............................................................. ג . שינוי תפיסת הכתיבה 123 ..................................................................... צומת החלטות לפני תחילת התכנית ............................................................. 124 עקרונות מרכזיים של התכנית הטיפולית 125 ..................................................... א . בניית תהליך שיתופי ויישום תהליכי ויסות 125 .................................... ב . הקניה של ויסות עצמי בלמידה 128 ....................................................... ג . דרכי הוראה של אסטרטגיות כתיבה ושל תהליכי ויסות ................... 129 ד . דיון מטה - קוגניטיבי מתמשך על האסטרטגיות ועל תהליכי הוויסות .............................................................................. 130 דרכי הביצוע של ההוראה המתקנת ............................................................... 131 א . הכתיבה בפועל ............................................................................... 131 ב . הכתיבה כשכתוב מתמשך של טיוטות 131 .............................................

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help