sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

את מחשבת העבר אל סוגיות בהווה , וההווה שלנו הוא ההווה שלאחר רצח העם המתועש . כך נתייחס אליו בסדרה זו . אחרון חביב ומסכם : באחד הקורסים שהוקדשו לפילוסופיה של החינוך פגשנו סטודנטית חרוצה ובלתי מתפשרת בהתעקשותה להבין . במשך כל הקורס היא עמדה על דעתה שהיא לא מקבלת ' כלים מעשיים' מהקורס , למרות תחושתה שמשהו חשוב מתרחש בו . היא ביטאה תסכול קשה שנגרם לה , לטענתה , מכך שלא הבינה דברים בסיסיים , משום שלא הבינה מה הם אמורים לומר לה . ביום המבחן המסכם ניגשנו אליה ושאלנו איך היא מסכמת את הקורס . " מצוין , " השיבה . " בשבוע האחרון הבנתי משהו : בעקבות הקורס , למדתי לחשוב על המציאות . אני כבר לא מאזינה לחדשות באותה הדרך , ולא קוראת עיתונים באותה הדרך . אני מבינה את החיים אחרת . " את החוויה הזו , אליה נחשפנו מעשרות ומאות תלמידים שלמדו אצלנו במשך השנים , אנו מבקשים להנחיל לקוראים רבים ככל האפשר . את הסדרה אנו מקדישים באהבה רבה לכל תלמידינו שהשכילו אותנו , ביקשו חומרים כתובים להמשך הדרך והניחו את היסודות לרעיון כתיבת הסדרה . תודה לשירלי שיינמן על קריאתה המדוקדקת והערותיה לנוסחים המוקדמים של ספר זה . כמו כן , תודתינו נתונה למרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה , לבית הספר לחינוך ולעומד בראשו , פרופ ' דוד חן , ולמכון לאחריות אזרחית , אשר המחויבות האקדמית והערכית העמוקה שלהם לחינוך , אפשרו את הוצאת הפרויקט הזה אל הפועל . ענת רימון אור ויוסי ארגמן , 2016

פרדס הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help