sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

התזמורת האנדלוסית מול תזמורת רשות השידור : נזק המיסוד ורווח הפריפריה 75 דת וחילון 77 המוביליות והיחס המשתנה לטריטוריה בה ממוקם הערבי 78 המדיה וטריטוריית הספר : המקרה של ערוץ " בריזה" בלווין , 78 2004 - 2000 ) 4 ) הפיוט בין מזרח למערב 81 פואטיקה 85 ) 1 ) ארז ביטון : פואטיקה של הגירה , מודוסים פואטיים ומודוסים של ' אני ' 87 א . במרחב הזמן מתנהלות תנועות רצוא ושוב בין עבר להווה , תנועות העולות מתוך הווה פצוע ושבות ופולשות לתוכו 90 ב . השירה חותרת להבעת מצב המעמת שני דפוסי תרבות , הרפלקטיביות לשני המצבים היא רפלקטיביות למצב גלות 91 ג . סיטואציות קונקרטיות , תמונות ופיסות זיכרון הופכות לסיפור שמסופר לשם עצמו ובו זמנית למטאפורת גלות ופצע 92 ד . מעמד העיוורון ביצירתו המוקדמת של ביטון כממשות וכמטאפורת ההגירה 93 ה . דמויות קונקרטיות , שנמשות מן הזיכרון או עכשוויות , המבליטות את ההתרסקות של מהגר ששובץ בתוך מסגרת אחרת 94 ו . המצב הדו לשוני מונכח בשפת השיר 94 ז . בחירה במודוסים פואטיים אופייניים של המזרח , כמו הקסידה , והצגתם המעודכנת החדשנית 95 ח . שירים מכונני זהות בהם מוצג ה ' אני ' באופן אלטרנטיבי והמודוס הפואטי נקבע בזיקה למודוס השונה של ה ' אני ' 97 ט . שימוש במודוסים מוזיקאליים של קינה ותפילה , ההולמים את תחושת הגלות , הקריעה וההתרסקות 98

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help