sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website

I

Page:9

3 בשיר " רגע אחד " יש 79 מילים עם 2 הופעות של " אני " ; בשיר " כשצלצלת רעד קולך " יש 40 מילים עם 5 הופעות של " אני " . האם " רגע אחד " קרוב יותר לשירת רבים מאשר " כשצלצלת " ? מספר ההופעות המשותף של " אנו " ו " אנחנו " בכוכבים בחוץ הוא 7 לעומת 13 הופעות בספרו הקטן יותר של פוגל לפני השער האפל . 4 איך אפשר למדוד את כמות האני בשיר " לאט עולים סוסי " – הרי אין שם בכלל הופעות של " אני " ?! ובכן , אפשר לספור את " סוסי " פעמיים ( כי פוגל משתמש במילה פעמיים ) ולהוסיף עוד 2 עבור " עגלתי" ו " אשלח " – ובסך הכל . 4 אבל מה נעשה עם המילה " ב נ ו " בשורה הרביעית ? האם עלינו לדבר על " יחס של 4 : 1 בין שירת היחיד לשירת הקולקטיב " ? 5 נתבונן בהערה נוספת של זך , הפעם מתוך זמן וריתמוס אצל ברגסון ובשירה המודרנית . בשיר " ירח " , הוא מספר לנו , יש 8 פעלים ו 26 שמות : " ... כלומר יחס של 1 : 3 לערך ... גם יחס זה מגביר את הסטטיות הקפואה של המראות הסהרוריים שבכאן " ( זמן , 37 ) הביטוי " הסטטיות הקפואה של המראות הסהרוריים שבכאן " איננו לגמרי ברור , אבל הטיעון עצמו נראה פשוט : שמות הם סטטיים יותר מפעלים ; בשיר " ירח " אלתרמן משתמש יותר בשמות ; התוצאה היא ה ג ב ר ת ה ס ט ט י ו ת .

פרדס הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help