sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

העין ורכיביה להלן הסבר קצר על כל רכיב . באופן כללי , הרכיבים יתוארו מקדמת העין עד לקרקעיתה . מחלתו עשוי להתחזק באמונתו שהמורה אכן מבין את צרכיו הייחודיים . ביטחונו במורה יגבר לנוכח זאת שהוא נוהג עמו באופן מפוכח ומכובד . הוא מבין שהמורה לא ימנע ממנו התאמות בהוראה , אך גם לא ינהג בו אפליה מתקנת שאינה לצורך . אחת האמירות הנוקבות ששמעתי בהקשבה לקולות תלמידים עם ל״ר הייתה של תלמיד עם ל״ר בבית ספר תיכון שאמר לי ( הס , 2007 ב : : ( 41 " אני מקווה שלמורים תהיה יותר מודעות ופחות רחמנות " . אמון המורה בתלמיד - גם האמון של המורה בתלמיד יגבר , שכן למורה עשוי להיות ביטחון רב יותר בנוגע לצורכי הילד ודרישותיו או דרישות משפחתו . הוא יחוש נוח יותר בקביעתו אילו מפניות התלמיד ( בעניין ההתאמות ) רלוונטיות ואילו מהן הן בקשות שהליקוי אינו מצדיק בהכרח את ההיענות להן . . 3 ככל שהמורה בעל ידע רחב יותר , כן תגדל יכולתו לייעץ לעמיתיו והללו יוכלו לבטוח יותר בהבנתו .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help