sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

פרק רביעי : הבסיס התאורטי לעקרונות התמיכה בילדים ובגירים עם ליקויי ראייה ועיוורון - סקירה , פרשנות , ביקורת וחלופה ............................................ 115 רמות ההגדרה של מוגבלות ......................................................................... 115 בעייתיות הההגדרה המוסדית של ליקוי ראייה ועיוורון .............................. 116 עקרונות תאורטיים של מדיניות התמיכה בילדים ובגירים עם ליקויי ראייה ועיוורון - ביקורת וחלופה ................................................................. 124 פרק חמישי : השלכות יישומיות של מודל פוטנציאל הצמיחה : תכנית חינוכית - חברתית מותאמת לתלמידים ולסטודנטים עם ליקויי ראייה ועיוורון על פי עקרונות התפיסה ההומניסטית - חינוכית .................................... 137 מודל מעגלי הפנמה כבסיס לתכנית להעצמת איכות החיים של תלמידים עם צרכים ייחודיים ...................................................................................... 138 תכנית חינוכית - חברתית מבוססת מודל מעגלי ההפנמה עבור תלמידים וסטודנטים עם ליקויי ראייה ועיוורון : הנבחר״ת ואני ( העצמה , נחישות , בחירות ואוטונומיה ) ....................................................... 142 ממצאי מחקרים שליוו את התכנית שהופעלה בקרב תלמידים עם ליקויי ראייה ועיוורון ובקרב סטודנטים עם ליקויי ראייה ועיוורון ......................... 151 לא חושך לא אור - סיכום ומבט לעתיד ............................................................ 157 מקורות ............................................................................................................. 161 נספחים ............................................................................................................. 169 נספח : 1 מונחון ............................................................................................ 169 נספח : 2 טופס למילוי על ידי ההורים ורופא העיניים לשם קביעת התמיכה ממשרד החינוך .............................................................................. 176 נספח : 3 תכנית ״הנבחר " ת ואני״ .................................................................. 179 203 ........................................................................................................ Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help