sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

שלוש זיקות בין זיכרונות על - פי שיטת ' ההבהרה הנפשית' ( Psycho - Clarity ) של פאוארס וגריפית ......................................................... 526 השיטה של קלארק לניתוח רצף זיכרונות ........................................................ 527 כלי אדלריאני משולב לניתוח רצף זיכרונות מוקדמים : ההצעה שלי ................ 529 לסיום : בשבח העמימות .................................................................................... 531 מקורות ............................................................................................................. 532 פרק : 13 עבודה עם זיכרונות מוקדמים בשלב ההכוונה לשינוי ................ 537 חוויה טיפולית כתמריץ לשינוי ......................................................................... 537 אפיוני חוויה טיפולית תומכת שינוי .................................................................. 538 שכתוב הזיכרון המוקדם כמנוף לשינוי ............................................................. 541 איך להבחין בין הטכניקות השונות ................................................................... 541 הערך הדיאגנוסטי של השכתוב ....................................................................... 541 עידוד על בסיס שכתוב חופשי אינטואיטיבי .................................................... 542 שכתוב עצמאי ממוקד של חוויה לא רצויה ...................................................... 546 יצירת ' מסרים חדשים ' : הטכניקות של מרילין ואילן סטראוץ ' .......................... 552 שכתוב זיכרון באמצעות קישורו לחוויה , לרגש ולתחושה גופנית .................... 553 שיטת ווילהייט : שינוי דפוס מחשבה , רגש ופעולה באמצעות הזיכרון המוקדם .. 556 מוריס בעקבות ווילהייט : שיטת זיכרונות הילדות המובנים ............................. 568 זיכרונות מוקדמים ככלי להערכת השינוי ......................................................... 571 הערכת השינוי בזיכרון אחד : משמעות מטפורית על ציר הזמן ........................ 572 הערכת השינוי באמצעות הדגם של שפרון ...................................................... 575 מרכיב ההערכה בשיטת זיכרונות הילדות המובנים של מוריס ......................... 577 מקורות ............................................................................................................. 579 סוף דבר ........................................................................................................... 583 מפתח מונחים ................................................................................................... 585 599 ........................................................................................................ Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help