sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

זיכרון מן העבר כמטפורה לחוויה בהווה : היכן שוכנת המשמעות המטפורית בזיכרון הילדות ? ............................................................................................... 225 מטפורה מושגית : עסקה בין שני הקשרים ........................................................ 230 המטפורה ככלי לחשיבה .................................................................................. 230 הקשר בין מטפורה מושגית לבין מטפורה לשונית ........................................... 232 מטפורות בהגותו של אדלר .............................................................................. 237 שפת האיברים .................................................................................................. 237 מטפורה , סגנון חיים וזיכרונות ילדות ............................................................... 239 שימוש מטרתי בפער בין המשווה למושווה ..................................................... 249 דיאלוג אינטר - סובייקטיבי אמפתי על משמעות המטפורה ............................... 265 המטפורה כשפת החלום ................................................................................... 265 נקודת המוצא המומלצת : השעיית ההבנה ....................................................... 271 סיכום : זיכרון הילדות - נרטיב מטפורי .............................................................. 275 מקורות ............................................................................................................. 275 חלק שלישי : עבודה עם זיכרונות מוקדמים פרק : 8 זיכרונות מוקדמים על רצף התהליך הטיפולי ................................ 283 היכרות עם הרצף הטיפולי ................................................................................ 283 שלבי הטיפול האדלריאני בקליפת אגוז ............................................................ 284 תפיסת רצף הטיפול האדלריאני ....................................................................... 286 תפיסת רצף הטיפול של אדלר ......................................................................... 286 תפיסת רצף הטיפול של דרייקורס ................................................................... 288 תפיסת רצף הטיפול של תלמידי דרייקורס ...................................................... 288 שלב יצירת הקשר הטיפולי .............................................................................. 293 שלב התחקיר הפסיכולוגי ................................................................................ 300 שלב חשיפת הפירוש וההסבר .......................................................................... 314 חשיפת הפירוש וההסבר על - פי אדלר .............................................................. 314 שלב ההכוונה - מחדש לקראת שינוי .................................................................. 324 רצף הטיפול האדלריאני - סיכום ...................................................................... 334 עבודה עם זיכרונות מוקדמים על רצף הטיפול ................................................ 334 מקורות ............................................................................................................. 337

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help