sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

הזכירה כתהליך פעיל או : כיצד זיכרונותינו משתנים ? ...................................... 132 זיכרונות מושתלים ועיוותי זכירה ..................................................................... 134 האם אנו משקרים לעצמנו ? .............................................................................. 135 שיכחון הילדות : " מה , זה באמת מה שאמרתי ? " ................................................ 136 גישתו של האב המייסד - פרויד ....................................................................... 137 גישות מאוחרות יותר להגדרת שיכחון הילדות ................................................ 145 הסברים מאוחרים יותר לתופעת שיכחון הילדות ............................................. 148 סוף דבר : ואדלר ? ............................................................................................. 156 מקורות ............................................................................................................. 159 פרק : 6 זיכרון הילדות כנרטיב ...................................................................... 163 אדלר ו ' התפנית הנרטיבית ' ................................................................................ 164 ה ' התפוצצות ' הנרטיבית ................................................................................... 164 התפיסה הנרטיבית של אדלר ........................................................................... 165 ההתאמה בין תיאוריות הנרטיב לבין תפיסת האדם של אדלר .......................... 168 הנרטיב ככלי לאיזון עצמי ................................................................................. 170 ' להישאר אותו הדבר ' : הנרטיב ככלי ליצירת עצמי ייחודי , מטרתי ויציב ........... 171 יצירת עצמי מטרתי : יישום עקבי של סגנון החיים במציאות משתנה ............... 172 מודעות לרצף העצמי ושמירה על שלמותו ועל יציבותו .................................. 180 להשתנות על - פי הצורך : הנרטיב ככלי לאיזון לנוכח שינוי ............................... 187 איזון בין אינטרס אישי לאינטרס חברתי : אוטונומיה ומחויבות ........................ 189 איזון תרבותי : הנרטיב ככלי לנרמול חריגות ..................................................... 190 מרכיבי הנרטיב ותפקידיהם .............................................................................. 200 הקשר בין מרכיבי המבנה של הנרטיב , תפקידיו ומשמעויותיו ......................... 200 מישור ההתרחשות ומישור הנרטיב : ה ' פאבולה ' וה ' סוז ' ט ' ................................ 211 הנרטיב ככלי לאיזון עצמי : הדגמה מסכמת ...................................................... 212 זיכרונות הילדות כנרטיב : סיכום ....................................................................... 215 מקורות ............................................................................................................. 216 פרק : 7 זיכרון הילדות כמטפורה .................................................................. 222 הערות מקדימות .............................................................................................. 222 משמעות והשוואה ........................................................................................... 222 כיצד אתייחס למושג מטפורה בפרק זה ? ......................................................... 224

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help