sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים כרך ב : קולם של בני הנוער וסוגיות מעולמם של עובדים בשדה החינוכי -טיפולי מבוא / עמנואל גרופר , שלמה רומי , מירב סלקובסקי ...................................................... 7 שער רביעי : בעיני המתבונן : תיאור מנקודת מבטם של מתבגרים במצבי סיכון ומצוקה ״פליטים בעל כורחם״ : מעברים , אי - שייכות , כאב ואובדן בחייהם של בוגרי השמות חוץ - ביתיות / ענת פסטה - שוברט .................................................................................... 17 תרומת הקשר עם ההורים להסתגלותם של ילדים במוסדות קלט חירום / יעקב ב׳ יבלון .................................................................................................................... 40 דפוסי חיפוש עזרה של נוער במצבי סיכון לפי המודל ' איום על הערך העצמי ' / זאב קאים ........................................................................................................................ 59 בעיני המתבונן : הערכת כשירות חברתית של ילדים בסיכון בעיני הילדים עצמם , צוותי בתי הספר , צוותי המועדוניות וחונכים אישיים / גילה זלכה .................................... 85 דפוסי שימוש של בני נוער בסיכון בתקשורת מתווכת מחשב ( CMC ) לצורך תמיכה חברתית בין - אישית / דוד פסיג ...................................................................................... 114 שער חמישי : דרכי התערבות בעבודה חינוכית - טיפולית עם מתבגרים במצבי סיכון ויחסי גומלין עם שותפי תפקיד עבודה קבוצתית עם הורים יוצאי חבר העמים : מניעה של התנהגויות סיכון בקרב מתבגרים שהם בני הדור השני לעלייה / ליאת יכניץ ' ...................................................... 145 השפעת התכנית " מורשת יהדות אתיופיה " על זהות תרבותית , עמדות תרבות והסתגלות לימודית וחברתית בקרב בני נוער יוצאי אתיופיה בחינוך הפנימייתי / בליינש יצחק - מקונן , אביגיל ינון ..................................................................................... 163 תרומתן של הגישה האקזיסטנציאליסטית ושל הגישה האינטרסובייקטיבית להגדרת ההתערבות החינוכית - טיפולית / חנה חימי ................................................................... 193 דמיון ביצירה : שילוב דמיון מודרך בטיפול באמנות עבור בני נוער במצבי סיכון / דליה מאיר ...................................................................................................................... 213

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help