sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

הבלטת גילויי סולידריות מצד ציבורים שונים .............................. 235 ציור הדמויות הפועלות - דימוי חדש בסיקור העיתונאי ............... 238 היחס אל קורבנות השביתה .......................................................... 239 מאבק מגדרי - מסגור שונה של השביתה ..................................... 240 היבטים מעמדיים בסיקור העיתונאי ............................................. 243 דיון : שינוי והמשכיות בסיקור השביתות ........................................... 247 הסבר לדפוס המתמשך של הלקאת המורים השובתים בסיקור העיתונאי ......................................................................... 248 הסבר לשינוי שחל במסגור של שביתת המורים בסיקור העיתונאי ...... 250 פרק שמיני : סיכום ודיון .......................................................................... 255 דמיון ושוני בייצוגי המורים בשלושת שדות המדיה .......................... 255 היחסים בין הטקסט למציאות ...................................................... 259 המלצות לפעולה ............................................................................... 263 המלצות לפעילי האיגוד המקצועי ................................................ 264 המלצות לגופי הרגולציה ולארגוני התקשורת .............................. 265 נספחים ................................................................................................... 267 נספח : 1 דפוסי הוראה בבתי הספר של הקולנוע הישראלי ............... 267 נספח : 2 טבלת התפלגות תכונות של דמויות מורים ......................... 272 רשימת מקורות ...................................................................................... 278 א . ספרים , מאמרים , אסופות ואתרים ................................................ 278 ב . פילמוגרפיה – סרטי קולנוע .......................................................... 297 ג . פילמוגרפיה – סדרות טלוויזיה ...................................................... 302 ד . רשימת מקורות מן העיתונות ........................................................ 304 308 ............................................................................................... Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help