sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

שפה " בלי סודות " ............................................................................................... 125 צעירים ותחומי עניין של מבוגרים ...................................................................... 126 סיכום עד כאן ..................................................................................................... 127 שער שני : פתרונות מצויים , תאורטיים ומעשיים , למשבר הסמכות החינוכית מבוא ................................................................................................................. 133 פרק שישי : גישות פילוסופיות שמרניות לפתרון המשבר הנוכחי בסמכות החינוכית .............................................................................................. 135 סמכותה של תכנית הלימודים ............................................................................ 138 הפן המעשי של הגישה השמרנית : בית הספר האנתרופוסופי ( חינוך ולדורף ) .... 144 הביקורת על תפיסת הסמכות השמרנית ............................................................ 151 פרק שביעי : גישות ״רכות״ לפתרון בעיית הסמכות החינוכית ............................. 154 סמכות " נשית " .................................................................................................... 155 דאגה ואכפתיות – נל נודינגס ............................................................................. 161 סמכות בחינוך דיאלוגי נוסח מרטין בובר ........................................................... 164 האמון כחלופה לסמכות .................................................................................... 169 ביקורת על היתכנותה של הסמכות החינוכית ה " רכה " ........................................ 172 פרק שמיני : הסמכות בגישות חינוכיות רדיקליות ............................................... 178 גישות שדוחות את הזכות ואת הסמכות לחנך .................................................... 178 הסמכות ב " פדגוגיה הביקורתית " ........................................................................ 182 חינוך ביתי כמימוש תפיסה רדיקלית של סמכות בחינוך .................................... 194 פרק תשיעי : פתרון בעיית הסמכות החינוכית באמצעות גישה המקדשת אוטונומיה אישית ודמוקרטיה ליברלית .............................................................. 205 החינוך לאוטונומיה ............................................................................................ 205 ניסיונות ליישם את רעיון החינוך לאוטונומיה .................................................... 211 ביקורת על החינוך לאוטונומיה אישית בדמוקרטיה ליברלית ........................... 213 סיכום הפתרונות למשבר הסמכות החינוכית שהוצגו בפרקים האחרונים .......... 217 פרק עשירי : המלצות לשיקום הסמכות החינוכית ............................................... 220 שינויים מערכתיים ............................................................................................. 224 המלצות הנוגעות לביזורה של הסמכות החינוכית .............................................. 227 המלצות הנוגעות לשינוי אופי הסמכות בכיתה .................................................. 232 רשימת מקורות .................................................................................................. 240 273 ...................................................................................................... Abstract

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help