sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים הקדמה ................................................................................................................... 7 שער ראשון : משבר הסמכות החינוכית מבוא ................................................................................................................... 13 פרק ראשון : על מושג הסמכות החינוכית ............................................................. 14 סוגי סמכויות ........................................................................................................ 16 סמכות הידע וסמכות בעל הידע .......................................................................... 20 מקור הסמכות החינוכית ...................................................................................... 25 פרק שני : על חיוניות הסמכות למעשה החינוכי .................................................... 29 תיאור הגישה המציעה חינוך ללא סמכות חינוכית ............................................... 30 ביקורת על הגישה המציעה חינוך ללא סמכות חינוכית ....................................... 35 סמכות מוסווית .................................................................................................... 39 הטענה אם כך : הסמכות חיונית לחינוך , והיא חלק בלתי נפרד ממנו .................... 40 פרק שלישי : על המצב הפוסט - מודרני וההגות הפוסט - מודרניסטית .................... 46 מיקום המצב הפוסט - מודרני וההגות הפוסט - מודרניסטית על ציר הזמן ............. 48 תיאור המצב הפוסט - מודרני ............................................................................... 49 טעימה מהעמדה הפילוסופית וממחשבת החינוך הפוסט - מודרניסטיות .............. 60 פרק רביעי : על הירידה בסמכות החינוכית ומקורותיה הפוסט - מודרניים .............. 70 שחיקת הסמכות הכללית ..................................................................................... 73 השתקפותה של ירידת הסמכות החינוכית ביחס הממסד כלפיה .......................... 77 ירידת הסמכות החינוכית – תגובות מעשיות ........................................................ 83 היחלשות הסמכות החינוכית בעיני המחקר , בכתבי עת מקצועיים ובעיתונות ........................................................................................ 102 פרק חמישי : על תופעת ״אובדן הילדות״ והשפעתה על משבר הסמכות החינוכית .............................................................................................. 114 אובדן הילדות ..................................................................................................... 114 טשטוש גבולות באמצעות חקיקה ..................................................................... 116 צעירים " משחקים " בשדה החברתי כמו הגדולים .............................................. 117 שליטה בטכנולוגיה העכשווית ........................................................................... 118 אופנה , צרכנות ועבודת ילדים ............................................................................ 122

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help