sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

בשער השני מסע לאורך הנתיבה המקצועית של הטיוטור - מנחה הפרק החמישי הוא של נעמי וינר - לוי " אנחנו עמוד השדרה של ההתמחות " - זהות מקצועית של טיוטורים . החוקרת בחנה את תפיסת הזהות המקצועית של הטיוטורים כפי שהם תופסים אותה במנעד שבין יציבות ברורה לדינמיות הטרוגנית . בפרק השישי ״להבנות את הפנטהאוז״ - אבני דרך בהתפתחות הזהות המקצועית של טיוטוריות חשפה נורית דביר את תפיסת הזהות המקצועית ואת התפתחותה אצל טיוטוריות עמיתות באמצעות סיפור חייהן . בפרק השביעי " הזמן הנכון לנגן את הצליל " - הטיוטור כאימפרוביזטור מציגה בלהה בשן באמצעות מחקר עצמי הסתכלות בוחנת על תפקידה כטיוטורית בהיבט לא - שגרתי מתחום המוזיקה . בפרק השמיני של אסנת רובין " כמו טיפה " - על תפקיד הטיוטור בעיני טיוטורים מתחילים ניסתה הכותבת לאתר את התפיסה הייחודית וההתפתחותית של התפקיד בעיני הטירונים בתפקיד - הטיוטורים בשנתם הראשונה והשנייה . הפרק התשיעי האחרון בשער זה של בתיה צור יומן מסע - בנבכי ההנחיה של טיוטורית מתחילה מציג באמצעות יומן אישי את תהליך ההתפתחות בתפיסת התפקיד של טיוטורית מתחילה . השער השלישי להיות טיוטור - מנחה בחברה רב - תרבותית נפתח בפרק העשירי התאורטי הדיאלוג בחברה רב - תרבותית , ובו סוקרות אביבה כהן ונורית דביר את התחום המורכב כל כך . בפרק אחד עשר תפקיד הטיוטור בקבוצה רב-תרבותית - מרחב היצירה המשותפת הן מציגות באמצעות שני סיפורים אישיים המשולבים בעשייתן הטיוטוריאלית את מורכבות התפקיד בקבוצה רב - תרבותית . בפרק שנים עשר של רחל שגיא ורבקה רייכנברג " אתה נפגש אתו , אתה רואה אותו״ - תפיסה רב - תרבותית בראי סגנונות הקיום החוקרות מנתחות את תפיסת המונחים הקשורה בתפקיד הטיוטור באמצעות שתי תאוריות במשולב : זו של רב - תרבותיות וזו של סגנונות הקיום על מנת להרחיב את ההבנה לגבי תהליכים רב - תרבותיים . השער הרביעי והאחרון ״מה שרואים משם לא רואים מכאן״ - מבט על עבודת הטיוטור - מנחה כולל את פרק שלושה עשר של עדנה בנשלום , אתי גרובגלד , טלי בן ישראל , סילביה שטיגליץ ויעקב קדם , כלים שלובים - הנחיה משותפת בהתמחות ניהול אקדמי המתאר מודל של הנחיה משותפת . הפרק הארבעה עשר והאחרון של אסתי ורדי - ראט ישיבת צוות בנעלי בית או בנעלי עבודה ? ניתוח שיח המתקיים במהלך ישיבות צוות מאיר היבט מעניין וייחודי במחקר לגבי תפיסת תפקיד מקצועית של הטיוטור כפי שעולה מן המתרחש בישיבות הצוות .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help