sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

הגישה הקונסטרוקטיביסטית להוראת מדעים .............................................. 55 למידה מחוץ לחדר הכיתה ............................................................................ 59 הוראה ולמידה בין - תחומית במדעים ............................................................. 62 מבט על אוריינות מדעית ולמידת חקר .......................................................... 65 פרק שלישי | ליקויי קשב וריכוז וליקויי למידה .................................................... 69 מה בפרק ? ...................................................................................................... 69 הפרעות קשב וריכוז ....................................................................................... 70 ליקויי למידה .................................................................................................. 72 פרק רביעי | מחקרים בהוראת המדעים לתלמידים עם ליקויי למידה ................... 79 מה בפרק ? ...................................................................................................... 79 הכשרת מורים להוראת מדעים לתלמידים עם ליקויי למידה ........................ 79 קשיים של תלמידים לקויי למידה בלימוד מדעים .......................................... 80 תרומת הוראת המדעים לתלמידים עם ליקויי למידה ..................................... 84 ומה הלאה ? סיכום הנלמד מהמחקרים ........................................................... 89 פרק חמישי | מודל של הוראת מדעים מפעילה לפיתוח מיומנויות תשתית ומיומנויות קוגניטיביות לתלמידים עם ליקויי למידה .......................................... 91 מה בפרק ? ...................................................................................................... 91 מודל להוראה מיטבית של מדעים לתלמידים עם ליקויי למידה ..................... 91 מיומנויות כמערך התפתחותי היררכי ............................................................. 93 מיומנויות התשתית ........................................................................................ 93 מיומנויות חשיבה .......................................................................................... 99 מיומנויות חשבוניות .................................................................................... 106 מיומנויות דיווח ............................................................................................ 108 יצירת מושגים והצגתם ................................................................................ 118 עריכת ניסויים .............................................................................................. 118 פרק שישי | הוראה המשלבת הקניית ידע מדעי , אימון מיומנויות ופיתוח חשיבה של תלמידים עם ליקויי למידה ........................................................................... 127 מה בפרק ? .................................................................................................... 127 פינת החי ..................................................................................................... 127 תצפיות במזג האוויר .................................................................................... 128

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help