sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן העניינים פתח דבר ................................................................................................................ 7 מבוא ...................................................................................................................... 9 מבנה הספר .................................................................................................... 14 פרק ראשון | תאוריות פסיכולוגיות על למידה והתפתחות והשלכותיהן על הוראה בכלל ועל הוראת מדעים בפרט ........................................................... 17 מה בפרק ? ...................................................................................................... 17 הביהביוריזם : הדגשת ביטויי ההתנהגות החיצוניים ........................................ 18 רוברט מילס גאניה : תאוריית תנאי הלמידה – הדגשת אימון המיומנויות ...... 19 ז׳אן פיאז׳ה : תאוריית ההתפתחות הקוגניטיבית - הדגשת ההתנסות והפעילות של הלומד ..................................................................................... 22 לב ויגוצקי : תאוריית ההבניה החברתית – הדגשת הסביבה החברתית ........... 28 דיוויד אוזובל : תאוריית הלמידה המילולית – הדגשת החשיבות של לימוד תכנים ומושגים ............................................................................................... 31 ראובן פוירשטיין : תאוריית ההשתנות הקוגניטיבית – הדגשת חשיבות התיווך ............................................................................................................ 32 הווארד גרדנר : תאוריית האינטליגנציות המרובות – הדגשת השונות בסגנונות הלמידה ........................................................................................... 38 הקונסטרוקטיביזם ( ההבניה ) : התאוריה הקונסטרוקטיביסטית - מקאנט ועד וון גלזרפלד ................................................................................ 40 סיכום עיקרי תאוריות הלמידה ...................................................................... 43 פרק שני | גישות מרכזיות בהוראת מדעים .......................................................... 49 מה בפרק ? ...................................................................................................... 49 הוראת מדעים מפעילה .................................................................................. 49 למידת הגילוי : גילוי בלתי מודרך וגילוי מודרך .............................................. 51 הוראה הממוקדת ביחיד ................................................................................ 54

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help