sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

דוקטורט – האחת של פנינה שביט ) , 2007 ממחברות ספר זה ( , והאחרת של יונת יבזורי ) . ) 2010 בשתיהן הוכחה יעילותה של התכנית לטיפוח איכות החיים של לומדים עם צרכים מיוחדים . פתיחה : חוויה פרטית בלתי מובחנת , סובייקטיבית , מודעות אישית דיפוזית דיון : בידוד המרכיבים של החוויה הפרטית , הגדרת מושגים , הוראת ביצועים ונורמות חברתיות שיחה פתוחה : חזרה על החוויה הפרטית , העלאת תגובות אישיות , התייחסות ביקורתית לעצמי ולאחרים , העלאת משאלות והצעות לחזרה על החוויה בתוך הכנסת שינויים . מודעות אישית דיפוזית תוצר : הפעלת אמות מידה שגובשו במפגשים בשיפוט מצבי חיים ובבחירה בין חלופות דיון חוזר : הפקת לקחים מהחזרה על החוויה , גיבוש תפיסת עולם אוטונומית ומערכת קדימויות ( " מה חשוב יותר ומה חשוב פחות " ) על סמך מודעות אישית התנסות חוזרת : חזרה על החוויה בתוך הפעלת השינויים שהוצעו , פיתוח תובנה עצמית ומודעות חברתית , תרבותית ונורמטיבית תרשים : 1 המחשה חזותית של השלבים במעגל ההפנמה

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help