sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:3

תוכן עניינים מבוא .................................................................................................................... 5 פרק : 1 הומניזם בכיתה - חזון חינוכי ריאלי או תרגיל וירטואלי ? ........................ 13 מהי התפיסה ההומניסטית ? .......................................................................... 16 פרק : 2 דיון במונחים - איכות חיים , נחישות עצמית וסנגור עצמי , המודל האקולוגי ................................................................................................. 23 איכות חיים .................................................................................................... 23 נחישות עצמית וסנגור עצמי ......................................................................... 31 המודל האקולוגי – תפיסה הוליסטית של התלמיד ........................................ 64 פרק : 3 שיחה פתוחה - על סגנון הוראה המפתח נחישות עצמית וסנגור עצמי ... 87 דיאלוג בין מורה לתלמידים ........................................................................... 87 תפקיד המורה בעיבוד תוכני ההוראה לפי מודל מעגל ההפנמה .................... 94 פרק : 4 התנסות חוזרת - יישום בפועל , הדגמת תכניות הוראה לפי מודל מעגל ההפנמה לטיפוח נחישות עצמית ויכולת סנגור עצמי .............................. 100 תכנית הלימודים במדעים לגיל הרך , אגף הגיל הרך , משרד החינוך ............. 101 תכנית “ מפתח הל״ב״ לבית הספר היסודי .................................................... 104 תכנית הלימודים באזרחות לחטיבת הביניים לבית הספר הממלכתי והממלכתי דתי , תש״ן .................................................................................. 108 פרק : 5 דיון חוזר - תובנות של הלומד בנוגע למידת נחישותו ויכולתו לסנגור עצמי ........................................................................................ 113 שיח המטפח חשיבה רפלקטיבית : השוואה בין שתי שיטות הוראה ............. 113 שיעור בנושא ״חיי עבודה״ ........................................................................... 116 פרק : 6 תוצר - השלכותיה של התפיסה ההומניסטית על תרבות בית הספר ..... 128 כיצד אפשר ליישם תפיסה הומניסטית ? ...................................................... 128 תרבות הומניסטית בבית הספר ................................................................... 129 יישום מודל הומניסטי בבית הספר – מחזון למציאות .................................. 139

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help