sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:5

תוכן העניינים פתח דבר ................................................................................................. 7 הקדמה .................................................................................................. 13 שאלת החינוך ומהו מחנך .............................................................. 14 החינוך מן האינטימי והפרטי אל הקהילתי והאוניברסלי ............... 20 מפת התמצאות בשבילי המסע ...................................................... 23 עמנואל לוינס : האדם , הפילוסוף , המחנך ............................................... 27 חיי לוינס ........................................................................................ 27 שנות חינוך וניהול ......................................................................... 33 הגותו של לוינס : שני קורפוסים ועוד אחד ..................................... 34 השער אל החינוך : מפגש המטיל אחריות ............................................... 41 כינון האתיקה כבסיס החשיבה הפילוסופית .................................. 41 מושג האחריות .............................................................................. 49 חינוך כלמידה ........................................................................................ 51 למידה ומשמעויותיה – בין הזהה לאחר ......................................... 51 היחיד בהמון - שאלתו של ס ' יזהר על אודות " דלות המרובה " ....... 57 הוראה ולמידה ............................................................................... 60 אחריות המחנך : פנומנולוגיה של ההיריון וההורות ................................. 65 ייחודו הפנומנולוגי של ההיריון ...................................................... 66 מן ההורות אל החינוך .................................................................... 73 הורות וחינוך כקונפליקט ............................................................... 88 ערעור תודעת ה׳אני׳ של המחנך .................................................... 96 המודל המשיחי של החינוך .................................................................... 97 כינון העתיד על ידי החינוך ............................................................ 97 ״המשיחי " כתפיסת עתיד ............................................................. 101 הלקסיקון החינוכי של המשיחיות ................................................ 102 עיצוב העבר ................................................................................. 108

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help