sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

דפוסי קנייה של מעורבות נמוכה / 289 קנייה שבשגרה / 289 קנייה אקראית / 291 קניית מגוון / 291 קניית דחף / 293 אסטרטגיות שיווק של מעורבות נמוכה / 296 מפת 296 / FCB התאמת תמהיל השיווק למצב המעורבות / 297 שינוי מצב המעורבות / 299 ממעורבות נמוכה למעורבות גבוהה / 299 ממעורבות גבוהה למעורבות נמוכה / 302 סיכום / 306 שאלות לחזרה / 307 תשובות לשאלות שבגוף הפרק / 309 הפניות ביבליוגרפיות / 315 רשימת בעלי זכויות היוצרים / 323 כרך שלישי הצרכן בסביבתו פרק - 9 פילוח השוק פרק - 10 תרבות הצרכן נספחים מפתח חברות מפתח אישים מפתח העניינים

האוניברסיטה הפתוחה


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help